Evet var varmış gördük her gğn başkasının oluyor ellerimin arasından kayıp gitti ve ben hiçbir şey yapamadım İşte bu kadar çaresiz kaldığım gündü artık hayatın gerçeklerini kabul ettim çaba vermiyorum hiçbir şey için aslada vermem 20 yılı devirdik kaldı 30 yıl yiyip içip geberecem hedefim yok
Olduğu kadar ısrar ederim.. Yeterki o sinyali alayım. Solunda bulur beni ne olduğunu anlamadan.. Dörtlüleri açar acil durum alarmı veriririm..
Şansı varsa kesin olur zaten ama şansı yoksa olmaz.. Gidip yatak döşek ağlasın bence gece yarılarında.. Tek şansı değilim ama en büyük şansı olduğumu anlar iş işten geçince..
Tabii ki kaçıp kurtulma şansı var 😄 Fakat birinden hoşlanırsam ve gerçekten istersem benden etkilenmesini sağlarım. Garip bir şekilde de şeytan tüyü mü derler bilmiyorum artık, hoşlandığım kişi de mutlaka benden hoşlanır. Eğlenceli ve güler yüzlü olmanın etkileri sanırım.
İsteğine bağlı bende bu gibi durumlar. İsterse tamamen benimle olup aşk nasıl yaşanır bunun tadına varır. İsterse de dışarıya doğru yol alır. Ama pişman olma riskini baştan bilmesi lazım. Bendeki gibi olma ihtimali yok başka ellerde 😌
Aa yok bu benim kaderim ben kimi sevsem önümde engel olacak sonuç on sene sonra kötü bir adamın eline düşüp mutsuz bir kadın olarak hayatını sürdürmek.. iyice gemileri saldım
Karşımdaki insanın beni beğenmesi beni istemesi en az benim onu istemem kadar önemlidir. Hiçkimse de ben beğendim diye benimle olmak zorunda değil. Bir erkeğin yanımda mutsuz bir şekilde kalmasını beklemek bana kendimi hırsız gibi hissettirir.
Vardır tabiki. Ben istiyorsam açıkça söylerim karar vermek ona kalmış. Benim olmaması için bir çok sebep vardır belki benle alakalı belki kendiyle alakalı. Bilemezsin. #tutku
Nolur gözünü seveyim dua et. Kavusalim nolir. Abla nolur ALLAH aşkına dua et. Çok özlüyorum minnosummmmmmm. Sudemmmmmmmm. Oyyyyy. Çok özledim seni canımın içi, prensesim, kalbimmmmmmmm 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣