Konuştuğum kişi var telefonda konuşuyoruz o sırada boğazıma yemek kaçtı ve asla nefes alamadım kapattım telefonu belki 15 dakika oksurdum hakikatten olecem sandim sonra ona açıklama yaptim kapadım diye. "Ben olsam öpsem geçerdi." Diyor. Bilmiyorum romantik mi bu şimdi?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar beyaz ışığı gordum diyorum siz romantikmiş diyorsunuz. 3 gündür konuşuyoruz öperdim demesi ayrı sacma insan iyi misin der.
Böyle erkeklerin kafalarının çalışma kapasitesi bu kadar mı?
bence şu durum bi noktada iyi olmuş. şu açıdan yani , böyle durumlarda sana verdiği tepkiye bakarak onun hakkında net fikir sahibi olabiliyorsun. artık ölçüp tartıp ona göre puan verirsin bu çocuğa ve ona göre devam edersin ilişkiye , veya etmezsin.
Etmemem cok mu basit sebep olur yani ben merak edilmek isterim ailemden düşkünlük görmeyen biriyim mesela ona anlatmanın bir sebebi de nasılsın iyi misin demesiydi. Oksurukten yerlere yattım zaten bayılır gibi oldum ne annem ne kardeşim yanıma bile gelmedi. Oda bunu dedi
önce şunu söyliyim , aileden düşkünlük görmemiş olmamanın vermiş olduğu eksikliği hayatına alacağın erkekten bekliyor olman gayet normal zaten ve haklısın da fakat şu an direkt olarak bu sebebi öne sürüp ani bir şekilde ayrılmak pek de doğru olmaz. Ondan soğumakta kesinlikle haklısın buna sözüm yok fakat direkt ayrılık sebebi görmek bi tık abartı olur evet. Bence şu an sadece eksi puan kır ondan. Çünkü yaptığı şey bi kere son derece yanlış. İnsan hayatına aldığı veya alacağı insanı kısacası hoşlandığı değer verdiği insanı her daim düşünüp koruyup kollamalı. Senin şu anlattığın olaya göre konuşursak ki durumun ciddiyetinin farkına varması gerekirdi. Az önce de dediğim gibi düşüncesiz ve gamsız bir insan gibi duruyor. Tam olarak emin olduğun zaman yani bu gibi durumlar tekrarlanırsa şayet noktayı koyup başından def edersin , doğru hamle de bu olur zaten.
hıııı bak bu olmadı işte. 2. hata olarak da sayabiliriz evet. Ben bu tarz durumları şu şekilde yorumluyorum , bi kere zaten 3 günde aşk falan olmaz. Bu şekilde yaklaşan insanlar genelde ciddi düşünmeyen ve günü kurtarmak isteyen erkek davranışları. Yani muhakkak farklı bi çıkarı vardır. Çünkü mantıken 3 günde aşık olmanın mümkün olmadığı bir durumda böylesi bir kelimeyi kullanmak çok saçma. Bilinçaltında seni bu tarz kelimelerle kandırıp gözünü boyayıp farklı isteklerle sana yaklaşmaya çalışabilir dikkat etmelisin. En son sözüm de şu olacak ki şu an bu söyleyeceğimden yüzde yüz eminim , bu adam ciddi ilişki insanı gibi durmuyor.
Biz konuşmaya başladığımız zamanlarda geçmişimi sordu ben ilerde anlatmak istedim oyle düşündüğün gibi sorun yaşamadım dedim. Fakat geçmişimse hala daha ugrastigik taciz davam var onu böyle umursamaz diye anlatmak istemedim. Ama söz tanıyım anlatırım dedim ve kolay kolay anlatamam zorlaniyorum cunku kabusum gibi. Sonra bana bi gün benim kızım var falan dedi yalan aslinda. 2 yaşında annesi gitti istemedi dedi. Birlikte olduk ama evli değildik falan dedi. Ben itiraf ediyorum sende et dedi ama ben şoka uğradım ve aşırı uzuldum Yani kendim sasirdim. Sonra bana şaka yaptim soylettirmek için dedi. Sonra bi korku geldi bana
bu kadarını da beklemiyordum. Yani sen bana bu adamın her bir olayını anlattığında herifin eksileri iyice birikiyor. Bi kere senin önüne böyle evli çocuklu senaryosuyla iğrenç ötesi bi yem atması falan çok anlamsızca ve akıl dışı bi davranış. Ne gerek var yani böyle şeylere? Bunu mu eleştirseeem yoksa sana en son dediği bana niye güvenmiyorsun kısmını mı eleştirsem bilemedim. E yani bir zahmet 3 gündür konuştuğun insandan da güven falan beklemezsin mantıken. Sanki aylardır yıllardır konuşmuşsunuz da böyle bi sorgulama gereği hissediyor. Ayrıca senin geçmişini kurcalaması da çok gereksiz. Sen onun geleceği olacaksın geçmişi niye ilgilendiriyor ki? Zaten ciddi ve anlatılması önemli bir şey varsa karşındaki insan anlatır. Böyle senaryolar yazıp da ağzını aramasını çok ergence buldum. Şahsen gözüm hiç tutmadı bu adamı artık. Çünkü cidden hem psikolojik sorunları olduğunu düşünüyorum hem de az önceki söylediğim ''ciddi ilişki insanı'' değil lafımın da arkasında duruyorum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
ölen ben olurdum , stresten. espiriye veya romantizme vurmak çok saçma
Haklısın iyi misin bile demedi gozlerim karardı yeminlen
tahmin edebiliyorum ne yaşadığını. ama sevgilin konusunda ne diceğimi bilemiyorum. Düşüncesiz ve gamsız diye niteleyebilirim.
Sakası yapılmaz dedim takmadı ya soğudum ölüyordum valla 3 gündür konuşuyoruz bide daha
bence şu durum bi noktada iyi olmuş. şu açıdan yani , böyle durumlarda sana verdiği tepkiye bakarak onun hakkında net fikir sahibi olabiliyorsun. artık ölçüp tartıp ona göre puan verirsin bu çocuğa ve ona göre devam edersin ilişkiye , veya etmezsin.
Etmemem cok mu basit sebep olur yani ben merak edilmek isterim ailemden düşkünlük görmeyen biriyim mesela ona anlatmanın bir sebebi de nasılsın iyi misin demesiydi. Oksurukten yerlere yattım zaten bayılır gibi oldum ne annem ne kardeşim yanıma bile gelmedi. Oda bunu dedi
önce şunu söyliyim , aileden düşkünlük görmemiş olmamanın vermiş olduğu eksikliği hayatına alacağın erkekten bekliyor olman gayet normal zaten ve haklısın da fakat şu an direkt olarak bu sebebi öne sürüp ani bir şekilde ayrılmak pek de doğru olmaz. Ondan soğumakta kesinlikle haklısın buna sözüm yok fakat direkt ayrılık sebebi görmek bi tık abartı olur evet. Bence şu an sadece eksi puan kır ondan. Çünkü yaptığı şey bi kere son derece yanlış. İnsan hayatına aldığı veya alacağı insanı kısacası hoşlandığı değer verdiği insanı her daim düşünüp koruyup kollamalı. Senin şu anlattığın olaya göre konuşursak ki durumun ciddiyetinin farkına varması gerekirdi. Az önce de dediğim gibi düşüncesiz ve gamsız bir insan gibi duruyor. Tam olarak emin olduğun zaman yani bu gibi durumlar tekrarlanırsa şayet noktayı koyup başından def edersin , doğru hamle de bu olur zaten.
Cook doğru demissiniz tesekkur ederim bide 4 gün oldu konusalı daha şimdiden askim diyor samimiyetsizlik degil mi ya
hıııı bak bu olmadı işte. 2. hata olarak da sayabiliriz evet. Ben bu tarz durumları şu şekilde yorumluyorum , bi kere zaten 3 günde aşk falan olmaz. Bu şekilde yaklaşan insanlar genelde ciddi düşünmeyen ve günü kurtarmak isteyen erkek davranışları. Yani muhakkak farklı bi çıkarı vardır. Çünkü mantıken 3 günde aşık olmanın mümkün olmadığı bir durumda böylesi bir kelimeyi kullanmak çok saçma. Bilinçaltında seni bu tarz kelimelerle kandırıp gözünü boyayıp farklı isteklerle sana yaklaşmaya çalışabilir dikkat etmelisin. En son sözüm de şu olacak ki şu an bu söyleyeceğimden yüzde yüz eminim , bu adam ciddi ilişki insanı gibi durmuyor.
Bunun dışında bişey daha var vaktiniz varsa sorabilir miyim?
bildirimi gördükçe cevaplıyorum sorun değil yaz sen.
Biz konuşmaya başladığımız zamanlarda geçmişimi sordu ben ilerde anlatmak istedim oyle düşündüğün gibi sorun yaşamadım dedim. Fakat geçmişimse hala daha ugrastigik taciz davam var onu böyle umursamaz diye anlatmak istemedim. Ama söz tanıyım anlatırım dedim ve kolay kolay anlatamam zorlaniyorum cunku kabusum gibi. Sonra bana bi gün benim kızım var falan dedi yalan aslinda. 2 yaşında annesi gitti istemedi dedi. Birlikte olduk ama evli değildik falan dedi. Ben itiraf ediyorum sende et dedi ama ben şoka uğradım ve aşırı uzuldum Yani kendim sasirdim. Sonra bana şaka yaptim soylettirmek için dedi. Sonra bi korku geldi bana
Yani neden kolay güvenmiyorsun diye sordu bende ilerde anlatırım dedim
bu kadarını da beklemiyordum. Yani sen bana bu adamın her bir olayını anlattığında herifin eksileri iyice birikiyor. Bi kere senin önüne böyle evli çocuklu senaryosuyla iğrenç ötesi bi yem atması falan çok anlamsızca ve akıl dışı bi davranış. Ne gerek var yani böyle şeylere? Bunu mu eleştirseeem yoksa sana en son dediği bana niye güvenmiyorsun kısmını mı eleştirsem bilemedim. E yani bir zahmet 3 gündür konuştuğun insandan da güven falan beklemezsin mantıken. Sanki aylardır yıllardır konuşmuşsunuz da böyle bi sorgulama gereği hissediyor. Ayrıca senin geçmişini kurcalaması da çok gereksiz. Sen onun geleceği olacaksın geçmişi niye ilgilendiriyor ki? Zaten ciddi ve anlatılması önemli bir şey varsa karşındaki insan anlatır. Böyle senaryolar yazıp da ağzını aramasını çok ergence buldum. Şahsen gözüm hiç tutmadı bu adamı artık. Çünkü cidden hem psikolojik sorunları olduğunu düşünüyorum hem de az önceki söylediğim ''ciddi ilişki insanı'' değil lafımın da arkasında duruyorum.
Odun bence insan bi iyi misin der
Haklisiniz onu sorsa anlarim ben olsam sorardım
Neyse artık bir dahaki sefer der belki
Kötü olmuş ya geçmiş olsun şu an iyimisin?
Teşekkür ederim iyiyim bunu bile sormadı duydu yani öteki tarafa gidiyordum
15 dakika öksürmek aort damarına zarar vermiş olabilir bence bi KKB uzmanına görün
KBB
Hakli olabilirsiniz boynumun yanları agirmaya başladı
Çok geçmiş olsun 👋
Nerede ne konuşması gerektiğini bilmediği kesin.
İlkokul mezunu galiba.
Hanzo işte
Deme öyle ya
Romantik çocukmus.
Hee cok romantik boyle hanzolara siz dusersiniz valla 3 gündür konuşuyoruz beyaz ışığı gordum öperdim diyo denyo
Hahahah öküzlük
😂😂😂 iyi demiş
Of kes be canım
Çok güldüm 🤣🤣🤣
Hani bir söz var
Kasap et derdinde koyun can derdinde 🙂
Bogulsan acaba bir kere mümkün mü diye bakacak 🤣
Yanlis yaptığı gerçekten canımla uğraştım
Haklısın 🙂
oyle denir
Itici
hah ii