Güncellemeler
+1 yıl
Özleyince*
geri dönsün diye bekleyerek yaşarsan hep canın acır. dönse de tekrar gidecek tekrar baştan sürüneceksin. bitmişse arkaya bakarak yaşanmaz. bir an önce unutup yoluna bak
Haklısınız ama ikimizde çok seviyoruz
seviyorsunuz da acı çektiriyorsa o sevginin ne önemi var ki? sevgi mutlu olmak için yaşanır. sürünmek mi hoşunuza gidiyor. anlaşacağın aynı şartları paylaşacağın birini sevebilmek için eskiyi gömeceksin.
Cevap
2Cevap
izlerse döner hanımefendi.
Teşekürler jsjsjsisis
ay neye güldünüz öyle üzgünsünüz sanıyordum
Komik geldi bi an
ay yesinler sizi emi :)
Kebap
Nasıl yani
Doner mi demissin. Yanlis mi okudum.
Bence kebap.
🤢🤦🏻♀️
Opsen beni gecer belki //
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?