Bi senelik ilişkim vardı onun yanında değerliydim ve seviyordum belli ediyordum ona hep destek oldum?

Ama beş gündür terk etti beni psikolojik olarak iyi değilim sevmiyorum istemiyorum seni dedi. Engelledi. Zaten kendisi fazla dengesiz bı iyi bı kötü ama bunda bana ağır laflar etti kalbimi kırdı. Sizce böyle yapan bı erkek geri döner mi? Pişman olmurmu normalde yaptıklarından ve söylediklerinden pisman olan birisi özür dilerdi hep.
Bi senelik ilişkim vardı onun yanında değerliydim ve seviyordum belli ediyordum ona hep destek oldum?
Cevapla