Aa simdi anladim ama yine de seni sallamiyo bu tip. Serseri bi imaj cizdi yazdiklari ile gozumde. Max 23 yasinda, icen, araba storyleri atan gomlek giyip ust dugmeleri acan ama bazen de iyi aile cocugu goruntusunde olan kafasi nice bi arkadas sanirim haha
Bulursun daha yaa. Böyle okuzle hayat gecmez, yuk olur böyleleri. Yol yakinken uza. Sevdigin ve sevilmedigin bi iliskiyi tercih etme bence. Yoksa hayatin boyunca mutsuz olursun.
Bence insan uzakken bile sevgisini samimiyetini gösterebilr. Hiç de seninle konuşmak için can atan birisine benzemiyor anladığım kadarı ile. Sevilmeyi herkes ister peki ya sevmek?
davul dengi dengine derler öküz birisiyle napacaksın ki öküz birisiyle ilgilenen kız o kadarda mükemmel bi kızdır değildir dimi biraz düşününce erkek öküz mü değil mi biz bilemeyiz aranızda iletişim yok bence sana olumsuz konuştum diye bana gıcık olmada şimdi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
20 dk ararim ne ya 😂Ben de kendimi insanlari iplemez bi tip sanirdim, bu cocuk benden de iyiymis hahah
20dk sonra ararim demek istedi
Aa simdi anladim ama yine de seni sallamiyo bu tip. Serseri bi imaj cizdi yazdiklari ile gozumde. Max 23 yasinda, icen, araba storyleri atan gomlek giyip ust dugmeleri acan ama bazen de iyi aile cocugu goruntusunde olan kafasi nice bi arkadas sanirim haha
30 yasinda
parali birisi degil ama havali birisi kendini bi halt saniyor
Kanki bence yol ver eger flortun falansa. Akli sende degil orasi net zaten. Kafasi da ayik gibi durmuyor hic 🙄
He flörtmüs simdi gördüm. Bence yol ver.
aynen dimi off iyisi beni bulmaz hep boyle sacma sapan tipler iste 😥
Sen kac yasindasin
27yim
Bulursun daha yaa. Böyle okuzle hayat gecmez, yuk olur böyleleri. Yol yakinken uza. Sevdigin ve sevilmedigin bi iliskiyi tercih etme bence. Yoksa hayatin boyunca mutsuz olursun.
özel konuşmalari yayınlamak bana çok garip geliyor evet biraz ilgisiz genç
banada garip gelirdi ama cocuga cok uyuu oluyorum
Öküz derken? Şu ineklerin peşinden gidip, her bulduğu ineği tohumlayan hayvancıklar mı?
Ortam çok samimiyetsiz duruyor.
aynen samimi olmuyor
benimle konusmak icin can atiyor
sevilmek istiyor
ama mesajlasirken boyle soguk ve ilgisiz
Bence insan uzakken bile sevgisini samimiyetini gösterebilr. Hiç de seninle konuşmak için can atan birisine benzemiyor anladığım kadarı ile. Sevilmeyi herkes ister peki ya sevmek?
Aynen degil mi bencede hani bu kadarmis degerim demek ki
Bir ilişki nasıl başlarsa öyle gitmeli. Elbette arada insanın sorunları olabilir ama bir ilişki başladığı gibi gitmiyorsa sorun vardır.
Bu nasıl sohbet ahahhshshshs
işte 😓
şimdi bir şey derdim de söylemiyorum
söyle lütfen
davul dengi dengine derler öküz birisiyle napacaksın ki öküz birisiyle ilgilenen kız o kadarda mükemmel bi kızdır değildir dimi biraz düşününce erkek öküz mü değil mi biz bilemeyiz aranızda iletişim yok bence sana olumsuz konuştum diye bana gıcık olmada şimdi
yok ya niye öyle olsun
düşüncelerini söylemek normal
Gamer erkeğin kızla işi olmaz scjjc
niye ergen oldugundan mi
Çünkü hayatta tek mutlu eden oyun olduğu için kızlar bir gün var diğer gün yok test edip onayladım
2 haftalık flört olduğu için öyle
ama kavga ederken alasini ediyor 2 haftayi dinlemiyor
4 5 yillik iliskilerde çok iyi kavga edebilir
Yanyanayken nasıl?