Güncellemeler
+1 yıl
Buradan hareketle hediye gelmiş bir eşyayı beğenmemenin ahlaki boyutunu da sorgulayabiliriz.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel l
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
kızın dediği de olurdu..
marka sevmek ayıp değill..
erkek arada kalmış.. mesela beko arçelik seven birisiydim, ama yenileme yaptın profilo aldım..
yane Samsung, bosch siemens, hiç biri profilo kadar çekici gelmedi..
Peki siz bunu arkadaşlarınıza söyleyebilir misiniz?
tabi demeliydi..
arkadaşları jest yapmış
eşya ya nikahlısın dememişler
ama karısı nikahlı eşidir.. esas olan iyi bağ kurmak..
Bence arkadaşlara bu söylenmez. Çok ayıptır. O insanlar bunu farklı algılar.
arkadaşları esas bunu sormaları gerekirdi..
Zor bir durum, değil mi?
benin dediklerim ne doğru olanıdır..
kızda hatalı, ama arkadaşları demeliydiki
şu olacak, nasıll olsun..
O erkeğin yerinde olmak istemezdim.
o kim dir
Oha ya bundan ayrıldiysa iyi ki ayrılmış kız kurtulmuş
Yani sizce erkeğin davranışı yanlış mı?
Tabi ki de
Benzer bir durumun farklı bir versiyonunu düşünün. Kız arkadaşlarınız eşya almış ama eşiniz markayı beğenmiyor. Arkadaşlarınıza "bu eşyayı değiştirin" der miydiniz?
Söylemek var söylemek var. Değiştirmek istediğimi daha kibar bir dille söylerdim
Bilemiyorum, olabilir.
Oha ya kadının yaptığı çok yanlış erkekte güzel bir dille durumu anlatması gerekiyordu cevap kadında baskın bi karakter anlayışsız istemiyorum diye diretti erkekte kavga etti anlaşamadılar
Siz olsanız ne yaparsınız? Arkadaşlarınıza "hanım markayı beğenmedi, siz bunu şu markayla değiştirin" der miydiniz? Ne yapardınız?
Önce eşim olucak insanı ikna etmeye çalışırdım ya benim arkadaşlarım anlayışlı kimseler çok samimiyizdir bende öyle sorun çıkmaz diyebileceğim insanlar ama önce dediğim gibi eşimi ikna ederim ama ayrılık noktasına o getiriyorsa sadece bunun için bilmiyorum sen napardın :)
Ben nişanı atardım. Gelen bir hediyeyi beğenmemezlik eden bir insanı ben tanıyamamışım derdim.
Oda senin kararın ama sevgi aşk o sırada onu dedirtmiyor be dayıoğlu
Bende zamanında bir kere nişan attım be emmoğlu 😀
Yapmaya hayır mı 😀
Benim nişan atma sebebim daha başkaydı. Ben de nikaha bir ay kala nişan attım.
Anlatıcak mısın dayıoğlu
Aşk varmıydı ya da pişmanlık oldu mu
Kuvvetli bir sevgi vardı, ama pişmanlık hiç olmadı. Merak edersen özelden anlatayım sana.
Ediyorumda 1 lvlim ben yazamıyorum sen yazıyosan yaz bakalım
Takip gönderdim
Sana mesaj gönderemiyorum.
Çok saçma Bi sebep bu büyük ihtimal inada bindirdikleri için olay bu raddeye gelmiştir
Benzer bir durumun farklı bir versiyonunu düşünün. Kız arkadaşlarınız eşya almış ama eşiniz markayı beğenmiyor. Arkadaşlarınıza "bu eşyayı değiştirin" der miydiniz?
Hayatta benim yüzüm yerin dibine girer öyle bşy desem hediye hediyedir yani çok ayıp benim nişanlım zaten böyle bşy diyemez bana ben o kalitede ki Bi insanla konuşmam zaten olaki böyle bşy der ve ısrarcı olursa bu iş bitir ben o tür ucuz insanlarla takılmam
Zor bir durum, değil mi?
Zor Bi durumu geç yüz kızartıcı Bi durum ayrılma sebebi
Kardeşim çocuk otursun şükür namazı kılsın
Direkten dönmüş diyorsun yani
Aynen oyle bu sebepten Nisan atan daha neler neler yapar
Beni alsınlar
Olmuş işte 😃