2012 de bi kıza aşık oldum 5 yıl boyunca hiç söylemedim platonik olarak aşıktım. Sonra söyledim ilk başta oda hoşlanır gibi oldu biraz konuştuk. Sonra istemiyorum dedi ben 2 yıl daha sevmeye devam ettim. Sonra soğudum galiba. Hiç bakmaz oldum heryerden engellemiştim.
4 ay önce ANNEM vefat etti.
Baş sağlığı dileği için mesaj atmış.
Kıza tekrar ısınmaya başladım. Yeniden heyecan bastı. Ama emin olun ilk zamanlardaki gibi değil.
Bazen bahane arıyorum yazmak için.
Muhabbeti uzatmak için kıvranıyorum.
Tekrar gitmesin diye aşk konusu açmıyorum.
Sevgilisi, sevdiği var mı onu da bilmiyorum. Ne yapacağımı da bilmiyorum.
Bazen Mesaj atıp lak diye benimle evlenir misin demek geliyor içimden.
Ne yapsam bilemedim.
Sizlerden belki tecrübeli olanınız vardır.
Fikirlerinizi paylaşırsanız müteşekkir olurum 😊
Bende normal birisiyim. Çok sıradan, karamsar, yaşlı bir çocuk gibi.
Karı kız ortamım olmaz namaz abdest her şey var. Öyle işte.
4 ay önce ANNEM vefat etti.
Baş sağlığı dileği için mesaj atmış.
Kıza tekrar ısınmaya başladım. Yeniden heyecan bastı. Ama emin olun ilk zamanlardaki gibi değil.
Bazen bahane arıyorum yazmak için.
Muhabbeti uzatmak için kıvranıyorum.
Tekrar gitmesin diye aşk konusu açmıyorum.
Sevgilisi, sevdiği var mı onu da bilmiyorum. Ne yapacağımı da bilmiyorum.
Bazen Mesaj atıp lak diye benimle evlenir misin demek geliyor içimden.
Ne yapsam bilemedim.
Sizlerden belki tecrübeli olanınız vardır.
Fikirlerinizi paylaşırsanız müteşekkir olurum 😊
Bende normal birisiyim. Çok sıradan, karamsar, yaşlı bir çocuk gibi.
Karı kız ortamım olmaz namaz abdest her şey var. Öyle işte.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer