10 yıldır sevdiğim kıza ne sormalıyım veya sormalı mıyım yoksa sonsuza dek susmalı mı?

2012 de bi kıza aşık oldum 5 yıl boyunca hiç söylemedim platonik olarak aşıktım. Sonra söyledim ilk başta oda hoşlanır gibi oldu biraz konuştuk. Sonra istemiyorum dedi ben 2 yıl daha sevmeye devam ettim. Sonra soğudum galiba. Hiç bakmaz oldum heryerden engellemiştim.
4 ay önce ANNEM vefat etti.
Baş sağlığı dileği için mesaj atmış.
Kıza tekrar ısınmaya başladım. Yeniden heyecan bastı. Ama emin olun ilk zamanlardaki gibi değil.
Bazen bahane arıyorum yazmak için.
Muhabbeti uzatmak için kıvranıyorum.
Tekrar gitmesin diye aşk konusu açmıyorum.
Sevgilisi, sevdiği var mı onu da bilmiyorum. Ne yapacağımı da bilmiyorum.
Bazen Mesaj atıp lak diye benimle evlenir misin demek geliyor içimden.
Ne yapsam bilemedim.
Sizlerden belki tecrübeli olanınız vardır.
Fikirlerinizi paylaşırsanız müteşekkir olurum 😊
Bende normal birisiyim. Çok sıradan, karamsar, yaşlı bir çocuk gibi.
Karı kız ortamım olmaz namaz abdest her şey var. Öyle işte.
10 yıldır sevdiğim kıza ne sormalıyım veya sormalı mıyım yoksa sonsuza dek susmalı mı?
Cevapla