"geçer, zamanla unutursun, başkası mı kalmadı" diye birçok teselli cüumleleri duyarız.. Sadece kafamızı aşağı yukarı sallarız ama içimiz yangin yeridir..
Size iyi geliyor mu bu sözler?
Sevgilinizden ayrıldıktan sonra verilen tavsiyeler acınızı hafifletmeye yetiyor mu?
Hayır, yetmez. Tabii ki yanımda olunup destek olunması insanı bir an bile olsa o atmosferden çıkarıp mutlu hissettiriyor fakat sonuçta ilişkiyi yaşayan ben olduğum için her şeyi her zerresine kadar da ben daha iyi bilirim herkesten. E yaşanmışlıklar, anılar vesaire de olunca insanın acısı ikiye katlanıyor kısacası acıyı hafifletmez.
Hayır ben iyileşme sürecini kendim tamamlarım hep. Birilerinden duyduğum o hissedilmeyen cümleler bana hiçbir zaman fayda etmez. Benim hissettiğim şeyleri anlamadan sadece acımı hafifleteceğini düşündükleri şeyleri hissizce söylüyorlar sadece. Ne anlamı var bunun? Canı yanan benim ve belli bir süre kimseden cümle duymak istemem ben o anda🤷
Teselli cümleleri boş laf. Birinin yanında olduğumuzu hissettirebilmek adına kurulan süslü cümleler. Yine kur, dostane samimiyetini hissettir ama işe yararlılığı yok. Geçecek deyince geçmeyeceğini biliyorsun ya da sen daha iyilerine layıksın deyince bu senin acını hafifletmiyor...
Ayrıldıktan sonra karşımdaki kişi ne derse desin. Bende pek bir etkisi olmaz. Daha çok sinir oluyorum. Evet kendince teselli ediyor ama Ben buna gerek görmüyorum. Yaşamam gereken bir acı varsa bıraksınlar acımı yaşayayım...
Sevgilimden kolay kolay ayrılmam eğer ayrılıyorsam ortada büyük bir sebep olmalı durum böyle olunca da o kişiden soğurum birinin bana tavsiye verip teselli edeceği bir durumda olmuyorum hızla önceki hayatıma dönerim.