Bir kız neden ilk başta ilgiliyken sonra ilgisiz oluyor?

Mesela bazı kızlarla konuştugumda gayet iyi gidiyordu bağlanıp önem veriyorlardı. Ama bazılarıda genellikle ilk başta değer veriyorlar ilgililer samimi davranıyorlar, ama bir hafta ya da ya da bir kaç süre sonra soğuk davranmaya ilgisiz olmaya başlıyorlar hiç yazmıyorlar bile bunun sebebi ne olabilir?
Bir kız neden ilk başta ilgiliyken sonra ilgisiz oluyor?
Cevapla