Hayatıma girmiş olan birini çok uzun zaman geçmiş olmasına rağmen unutamıyorum, var mı çözüm önerisi olan?

Merhaba arkadaşlar. Bahsedeceğimi ilişki bir sosyal medya ilişkisi. Keşke şimdiki aklım olsaydı da bu işlere kalkışmasaydım. Ben Üniversitesi tercih dönemlerindeyim, bahsedeceğim kişi ise bende 8 yaş büyük. İstagram aracılığı ile tanıştık. Tanışma hikayemiz biraz garip. Hadi tanışalım mı diyerek olmadı. İlk başta ilişki isteyen taraf oydu bense yaşa önem verdiğimden ve bir kaç şeyden dolayı daha yakın bir ilişki kurmak istemiyordum. Bir kaç ay konuştuktan sonra benim isteğim ile konuşmayı bitirdik. Bir gece aklıma geldi ve stalk yapmaya başladım. Ez-kaza öğrendim ki bu beyefendi evliymiş. Hemen ona uzun bir mesaj çaktım. Fakat inkar etti. Boşandığını söyledi. Bende duygularımın yoğunluğunun farkında olmadığımdan inandım ona. Daha sonra arada konuşmakla birlikte bir gün buluştuk ve ben ondan etkilendim. Buluştuktan sonra çok fazla konuşmadık. Yine benim isteğim ile. Kısa bir süre sonra öğrendim ki boşanmamış hala evli. Asla yazmadım, aramadım. Oda sessiz kaldı. Aradan uzun bir süre sonra ona mesaj attım. Çünkü sürekli aklımdaydı. Şaşırdı. Benim mesajımdan 3 ay sonra o mesaj attı. Bende şaşırdım. Ama bu mesajlar çok yüzeysel. Tabiki ben söyledim bana neden yalan söyledin vs hayır boşandım dedi. Geçmişi sana şu an anlatamam, yorgunum. Benden kaçan sensin vs dedi. En son konuşmamız onun mesaj atması ile oldu, tam 6 ay önce. Sorun şu ki ne olursa olsun, zamanında bana yalan söylediğini dahi bilsem sürekli aklımda. Hayatıma ne zaman girdi o günden beri onu düşünüyorum. Onu seviyorum. Çok ilişkiye açık biri değilim. Konuştuklarım oldu ama uzun sürmedi. Olursa ciddi olacak kafasındayım. Bu nedenle doğru kişide karşıma çıkmıyor. şu an üniversitesi son sınıftayım. Unutmak için ne yapmalıyım çünkü artık düşüncelerim sağlıksız boyuta ulaştı. Her dakika aklımda. Psikoloğa gidiyorum, ilk seans olduğundan bir verim alamadım. Burada ki yazımı okuyan arkadaşlara sormak isterim. Var mı önerisi olan? Ona yazmayı düşünmüyorum. Onun bana yazmasını çok isterim, belki bir gelecek görmesem de onunla. (şu an evli değil, boşanmış, doğru bilgi)
Hayatıma girmiş olan birini çok uzun zaman geçmiş olmasına rağmen unutamıyorum, var mı çözüm önerisi olan?
Cevapla