Kendi ellerinle ittiğin birini gittikten sonra pişman oldun mu?

https://youtu.be/mNb81qxex4E
Hiç evdeki hesap çarşıya uymuyor diye imkânsızlıklar yüzünden itmek zorunda kaldın mı?
Türlü türlü sebepleri olabilir bu itişin.
Belki de ortalık karışmasın diye kendimizi feda etmişizdir kim bilir...
Kendi ellerinle ittiğin birini gittikten sonra pişman oldun mu?
Kendi ellerinle ittiğin birini gittikten sonra pişman oldun mu?
Cevapla