https://youtu.be/mNb81qxex4E Hiç evdeki hesap çarşıya uymuyor diye imkânsızlıklar yüzünden itmek zorunda kaldın mı? Türlü türlü sebepleri olabilir bu itişin. Belki de ortalık karışmasın diye kendimizi feda etmişizdir kim bilir...
Kendi ellerinle ittiğin birini gittikten sonra pişman oldun mu?
Aşkla sevdim dediğim kişileri bile elimle ittim ve bir daha da asla geri pişman olduğumu gördüğüm olmadı. Fikrim duygum değişmedi. Onların duygusal ve ağlak hallerini izleyip kendi egomu tatmin etmişliğim oldu. Onların benim bu izlemişliğimden ümitlenip tekrar seveceğimi sanmışlıkları da oldu. Ama asla sevmedim sevmem sevmeyeceğim de. Benim kestiğim bir sevgi asla geri başlamaz. Çok ısrarla üstüme gelirse onu sadece kullanırım. Oynarım ve dalga geçerim her şeyiyle. Bu yüzden bana yaklaşması yaklaşmamasından hayırlıdır.
Burcunuz neydi sizin çok kararlı ve net bir kişiliğiniz dikkatimi çekti bendede size benzer yönlerimiz var çok kızmış gibi kimseye inanmayan ama dik durusunuzu sevdim
Bunu dememek için gerçekten uğraştım çaba gösterdim. İnsanlara ikinci şansı tanımayan ben sürekli gittim ama anladım ki pek bir yer edinememişim. Ama pişman değilim sadece yoruldum. Durakladım sadece nefeslenip kalkacağım tekrardan.
Ne pişman olacağım bir şeyi yaparım, ne de yaptıktan sonra pişman olur ağlarım hayat seçimlerden ibaret neyi seçtiğini iyi bilmek gerek keşkelerin kimseye faydası yok..😉
Bunu yaşamaktan korkarım hep. Ama yapacak ya bir şey yok. Birinin gideceğini bir defa göze almış ve ondan vazgeçmişse insan, onu bunu bilerek ittiyse, son pişmanlık fayda etmez. Mutlu olmasını istersin sadece içindeki burukluk ile. Bu öyle bir şey çünkü. Bazen karşındaki mutlu olsun diye onu itersin, ama o bunu anlayamaz
İnsan kendi ve başkaları hakkında aldığı kararları ortaya çıkabilecek sonuçlara göre çok iyi düşünerek vermeli. Aksi taktirde bazen geri dönüşü olmayan yollara girilmesi kaçınılmaz olur. Diğer yandan ortak alınan kararlarda vardır. Yine aynı şekilde her iki tarafında aklı selim bir biçimde ortaya çıkan ve çıkabilecek sonuçlara veya sorunlara göre karar alması gerekir. Bu alınan kararlar neticesinde bir taraf için gerçekleşen kayıpların ardından diğer tarafın pişmanlığının bir önemi kalmaz. Çünki pişmanlık bazı kayıpları geri getirmeye yeterli olmayacaktır. Ne güzel söylemiş atalarımız. " son pişmanlık fayda etmez"
Pişman oldum gibi oldum ama aradan biraz zaman geçince aslında en mantıklısı ve benim için hayırlısını yapmış olduğumu fark ettim. Kısacası pişman değilim olması gerekeni yapmışım 🍂
Yaşar gibi oluyorsun ama onun sana yaptığı tavırlar aklına gelince iyi ki ittim diyorsun.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
İttim aramzidski yaş farkindan. kıyamadım ama evlendi oğluna benim adımı vermiş bu bana ağır geldi..7 yıl her gece resmine bakıp bir kere yazmaya yüzüm olmadı.😪
Ben iliskimi bitirdim ama pismanmiyim bilemiyorum yani yaptiklarini dusunuyorum sevmedigim halde sonra bir insan degisirmi diyorum yani bu iliskiyi bitirmem iyi oldumu diye dusunuyorum
Evet hemde çok 70 yaşındaki babaannemi ittirdim düştü kafasını vurdu yere sonra çok ağladım hala içimde vefat etti 80 yaşında şimdi çok pişmanım keşke yaşasaydı yapmasaydım diyorum