Berbat bi haftasonu geçirdim, okuyun yorumlayın lütfen, ağır konuşabilirsiniz?

Sevgilim için İstanbula gittim. Uzak mesafe ilişkimiz vardı, beni çok özlediğini söyleyip yalvardı ve bana bilet aldı. 2 günlüğüne sadece. İlk gün oteldeydik ve hiç dışarı çıkmadı. Ben ısrar ettim o kadar belim ağrıyor zaten araba yok, bir yere gitmek saatler alıyor deyip otelde oturduk haber izledik telefonda takıldık. 2. gün bir telefon geldi amcası yengesi İstanbula evine geldiği beni otelde bırakıp çıktı, geri gelecekti ama amcası evden gitmediği için ve onları bırakmak ayıp olacağı için (onlar doğulu) gelemedi. Özür diledi sevdiğini söyledi vs. Ertesi günü beni durağa kadar bile yollatmak için gelmedi :( Kendimi yüzüstü bırakılmış gibi hissettim. Ben duraktan otobüsten havaalanına giderken o evde yatağındaydı. Sonra mesaj attı uçağa bindin mi vardın mı vs ama kızlardan da erkeklerden de yorum istiyorum. Seven iki eli kanda olsa da sevdiğinin yanında olmaz mı? Ben anlayışsız bir miyim sizce
Berbat bi haftasonu geçirdim, okuyun yorumlayın lütfen, ağır konuşabilirsiniz?
Cevapla