Neler önerirsiniz çok önemli iyi bir erkek olup kızlar tarafından basite alınıyorum.
Neler yapmalıyım?
En son buluştuğum kızda iyi davranıyorum diye ayrıldı.
Buluşmaya geç gelmişti geç kaldığı için kızıp bağırmadım, tepki göstermedim diye tuhaf karşıladı. Sert davranmam gerekiyor sanırsam tam olarak ne demem lazım?
Bidaha geç gelirsen kafanı taşlara vururum gibisinden mi
Neler yapmalıyım?
En son buluştuğum kızda iyi davranıyorum diye ayrıldı.
Buluşmaya geç gelmişti geç kaldığı için kızıp bağırmadım, tepki göstermedim diye tuhaf karşıladı. Sert davranmam gerekiyor sanırsam tam olarak ne demem lazım?
Bidaha geç gelirsen kafanı taşlara vururum gibisinden mi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer