Evlilik çok saçma bir olay değil mi? Kısa zaman sonra duygusal bir şey ve heyecan kalmıyor?

Heyecan ve aşk kalmıyor sadece saygı varsa ilerleyebilir gerçi çoğunda saygı yok ama yine de ilerliyor. Gerçekten evli insanların birbirlerini sevdiğini düşünmüyorum belki geç evlilik olursa daha mutlu olur insan çünkü yaşamı boyunca bircok şeyi yaşamış ve 30 35 yaşında evliliği tatmış artık oh be huzurluyum diyebilir ancak o zamanlarda yani gecikince evlilik , güzel olur gibi geliyor
Evlilik çok saçma bir olay değil mi? Kısa zaman sonra duygusal bir şey ve heyecan kalmıyor?
Cevapla