Bana hiçbir erkek aşık olmazsa korkusunu nasıl yeneceğim?

ben üni öğrencisiyim. ama pısırık asosyal biri değilim buna rağmen hiçbi zaman okulumda bi erkeğin önceliği olmadım. başta söyleyeyim asla çirkin bi kız değilim, yüzüm de fiziğim de gayet orantılı. kapalıyım bu yüzden gayet edepli şık giyinirim kıyafetlerim iltifat alır. girişken sosyal yapım var. benle ilk tanışanlar her zaman pozitif olmama vurgu yapar. iltifat alırım çok tatlısın güleçsin diye. bi ortama girince kolay arkadaş bulurum. ciddi bi ilişkiye yakışmayacak karakterim yok gayet ilişkilere de uygunum yani. gayet rahat, teşhirci bikinili pozlar atan, sevgililerini aldatan kızlar öncelikken benim neyim eksik çözemiyorum.
Bana hiçbir erkek aşık olmazsa korkusunu nasıl yeneceğim?
Cevapla