ex enişteniz dedi ki, bak pişman olursun üçüncü dünya savaşı kapıda, barışalım romantik değil mi ya 🤷♀️ barışmak için daha güzel bir bahanesi olan var mı? 😃
Eski sevgilim “3. Dünya savaşı kapıda ne olur ne olmaz barışmalıyız” dedi, barışmalı mıyım?
bu krizi fırsata çevirdiği için kendisini tebrik ediyorum. bu adam bu kafayla günün birinde elon musk gibi adam olabilir. dediydi dersiniz.. ya da br ihtimal dolandırıcılıktan içeri de girebilir.. bilemedim bak şimdi.. ama cidden tebrik ediyorum :D
Olası antlaşma konusunda müzakare şartlarını görüşeceğiniz yeri ben tain edebilirim. Sen şu an savaşın içine çekilmeye çalışan İtalya gibisin. Gelme oyunlara. 😪🤔🙄
3 tarafı saygıyla çevrilmiş, sevgisi yüreklere paralel uzanıp içinde 4 iklimi barındıran bol mavişli bir manzara olsun hadi 😅 Sen nasıl bir yer istersin 🤔
Emojiye göre oturan boğa kabile reise filan hahah 😅 Boğalar meraklı ve iştahlı olur. Hep merak etmişimdir. Boğanın çenesiyle, ikizlerin çenesi bir araya gelse neler olur. Hahah 😅
Erkek Kardeşlerimden biri ikizler Burcu :D onu deli ediyorum. Benimle baş edemezler :D iştahlı değiliz ağzımızın tadını biliyoruz hıh meraklı mıyızzz eh işte bu arada yükselenim ikizler onuda yeni öğrendim
Benim yükselen de ikizler 😅 İkizleri deli etme konusunda, boğanın öyle bir azmi var bilirim. Bir kaç boğayla muhabbetim olmuştu. Hiç dinlemiyorlar 😅sen bir şey anlatıyorsun onlar başka soru soruyor. 🤣 Umarım sen öyle değilsindir yükselen ikizler cazip geldi 🤣
Sanırsam tertip dediğin için cezayı ayrılmakta bulmuşsun. Bence ağır olmuş o yüzden haklı zaman kısa yol uzun uzatmamak gerekir. Yeterince savaş var 💆♂️
Sen gel de aşk ilişkileri sorularında benim yanımda bir iki ay staj yap, bak nasıl kaliteli sorular sormaya başlıyorsun. Staj ücretsiz ama kek börek türü şeyleri kabul ediyoruz. Maksat amme hizmeti olsun 🤣🤣
Kural çok basit! Hangi kategoride olursa olsun birbirimizin bütün sorularına görüş yazacağız. Görüş yazarken görüşün herhangi bir yerine, başına olabilir veya en sonuna. (Aklımda) yazacağız. Bu ilk görüş için geçerli olacak yani görüşte belirtmeyip görüş yorumunda aklımda yazarsan kaybedeceksin. Nasıl? Sana uyar mı? Lades'in süresi 1 hafta olacak. Kazanan çıkmazsa, berabere bitmiş sayılacak.
Bence zekice değil çok basit bu her erkeğin aklına gelebilir bence biraz daha zeki olabiilirmis Ama sen zaten barışmak istiyorsun belliki bunu bahane edip yelkenleri suya indircen