Eski sevgilim “3. Dünya savaşı kapıda ne olur ne olmaz barışmalıyız” dedi, barışmalı mıyım?

Geceniz güzel olsundu 😌

ex enişteniz dedi ki, bak pişman olursun üçüncü dünya savaşı kapıda, barışalım
romantik değil mi ya 🤷‍♀️
barışmak için daha güzel bir bahanesi olan var mı? 😃
Eski sevgilim “3. Dünya savaşı kapıda ne olur ne olmaz barışmalıyız” dedi, barışmalı mıyım?
Eski sevgilim “3. Dünya savaşı kapıda ne olur ne olmaz barışmalıyız” dedi, barışmalı mıyım?
Cevapla