Evligimde cok mutsuzum her gece ruyamda bir erkek arayisindayim hep bir erkekle taniscam?

Evledigimden beri evligimden gitmedi bir takim seylerle karsilastim. Buyu yapildigini ogrendim ve esim bana o sene icinde cok mesafeli olmaya basladi. Cinsel ilisikimiz hic olmadi yanasma oldu ama tamami hic olmadi. Ama ozamandan beri hep ruyama bir erkek giriyor sanki hic evlenmedim yeniden arayis icindeyim gibi... annem butun durumlardan haberdar kardeslerimde onlar da benim adima cok uzuluyor abla sen onunla gelecek goruyormusun diye? Kac senedir evlesin senin yasindan gidiyor sonra pisman olucaksin diyorlar. Haklilarlda

artik mutlu degilim ailesi bana karsi cok soguk davriyor kayinvalidem hic arayip sormuyor gorumcelerimde ayni. Sanki hic aileden sayilmiyorumsum gibi.. gidip resmen baska birini tanimak icin kendimr izin vrricem.

annem bunlari farkinda konusmak istiyor ama ben izin vermiyorum izin versemmi?

kayin peder vefat etti tek o hoş geldin kizim diyordu oda artik yok...

esim benden cogu seyleri sakliyor birsey sorsan bilmiyorum gecistirip geciyor ama bana birsey sordugu zaman illa o cevabi bilmek istiyor ogrenwmedigi zamanda sinirleniyor trip atiyor azarliyor beni...

artik kendimi baya bi zor duruma soktum ama evligimde mutlu da degilim...🥲🥲🥲

siz olsaniz ne yapardiniz?
Evligimde cok mutsuzum her gece ruyamda bir erkek arayisindayim hep bir erkekle taniscam?
Cevapla