Düşmedi hala Cemre başına.. :) gece gezen kızlar a kaptırcam diye ödüm kopuyor.. Ne yapsam?

Ben pek gece gezmiyorum, aslında hiç gece çıkmıyorum:)
Sonra flrt hayatım 0,0000 ve kimselerle muhatap olmuyorum ama çok çok farklı yerlerde iyi bir konuma geldim.. Statüm var hani😁 vede iyi bir eğitim aldım, söylemesi ayıp programciyim ve yan gelip yatma gibi bir potansiyelim var.. Sevdiğim sayesinde 1 senedir keyf yapıyorum. Yani nasıl desem ki, bu tüm karmaşalar içinde birde emekli oldum.. Bugünlerde diyette başladım vede çok iyi gidiyor hani ama bir sorunum var..

Ince de belli olunca , kalem gibi vücuda sahip bile olunca ah şu gece gezen kızlara kapatırmaktan korkuyorum sevdiğimi çünkü kendisi çok soytarı yürekli..

Yani üstümüze de mavi ve etrafımız yeşil

❤️
Düşmedi hala Cemre başına.. :) gece gezen kızlar a kaptırcam diye ödüm kopuyor.. Ne yapsam?
Cevapla