2019'yılında 4 yıl süren ilişkimiz sona ermişti. Ailesinin zoruyla bir adamla evlendirildi. Benim o dönem ne işim gücüm vardı, ne maddi imkanım vardı. Elimden bir şey gelmedi, evlenmesine göz yumdum istemesemde.
Evlendikten sonra çocuğu oldu, haberini aldım. Sonrasında çocuğuna benim adımı verdi. Beni sürekli arayıp mutsuz olduğunu, beni özlediğini söylüyordu. Beni aramasının doğru olmadığını söyledim kendisine. Bir daha beni arama dedim ve tüm defteri kapattık.
Bir süre konuşmadık, artık kurtuldum derken yeniden aradı. Kokunu çok özledim, sadece sarılalım istiyorum dedi. Evli olmamış olsa bir şans vermek isterdim elbette. Fakat durumlar belli, o evli ve çocuklu...
Sizce eski sevgilim ile görüşmeli miyim? Yoksa uzak durmamı mı önerirsiniz?
Evlendikten sonra çocuğu oldu, haberini aldım. Sonrasında çocuğuna benim adımı verdi. Beni sürekli arayıp mutsuz olduğunu, beni özlediğini söylüyordu. Beni aramasının doğru olmadığını söyledim kendisine. Bir daha beni arama dedim ve tüm defteri kapattık.
Bir süre konuşmadık, artık kurtuldum derken yeniden aradı. Kokunu çok özledim, sadece sarılalım istiyorum dedi. Evli olmamış olsa bir şans vermek isterdim elbette. Fakat durumlar belli, o evli ve çocuklu...
Sizce eski sevgilim ile görüşmeli miyim? Yoksa uzak durmamı mı önerirsiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer