Sevgilin espri yapmayı seven, neşeli, eğlenceli biri ise mesela bu hediyeyi yadırgamamak gerekir. Ama karakter olarak böyle sempatik şeylere ilgisi olmayan biri ise belki mesaj vermek istemiş olabilir. 😅
Oldu güzelim ya, sen ye iç yan gel yat iyice kilo al sonra adam da bu halini beğenmesin ama ona rağmen seni kırmamak üzmemek adına sesini çıkarmamak için çabalasın dursun.. Onun o çabasının yarısıyla sen zayıflardın. Bence inanılmaz başarılı bi şekilde sana derdini anlatmış buna da kırılıp alınacak kadar hassas olmayın ya. Büyüyün artık biraz, pamuk prenses değilsiniz siz ya
Alla alla kız kendisi demiş işte bana kilo aldın demeye mi çalışıyor diye.. Muhtemelen kilo aldı ve erkek arkadaşı bunu olup olabilecek en nazik şekilde dile getiriyo ve premses hala daha kırılıp alınıyo falan
Yani hep boş yorumlar yapıyorlar hadsiz felan ne mk partnerin isteyebilir doğal hakkı yani ve baya tatlı bir dille söylemiş buradakilere bakarsan erkek sütun gibi olsun kadın salaş olsun nasıl olsa kadının hakları var gibisinden ve partnerin imkansız birşeyde istememiş mkk yap gitsin mutlu mesut yaşayın ne var bunda
Herkes ne kadar ufak şeylerden mutlu olabiliyor ya şu görüş atanlardaki pozitif enerjiden istiyorummm.. Kilolu değilim ama ben olsam önce güler sonra alınırdım trip atardım açık açık sorardım bana ima mı bsr burada diye.. Sanırım olgunluk böyle bişi yani sizlerdeki...
vallaha böyle sevgiliyi zor bulursun daha elinden kaçırma söylenebilecek en münasip şekilde sana söylemiş kırmadan incitmeden esprili bir şekilde bence alınacak bir şey yok alınmak yerine dikkate al bu hediyeyi :)
bu çok tatlıymış... ama eğer seninle uğraşmayı seviyorsa onun için de almış olabilir. ben de sevgilimle uğraşmayı çoook severim ve gidip ona böyle absürt şeyler alabilirim. öyle biri değilse dediğin gibi bir mesaj içeriyor olabilir..
Ben sevdiğimi “Hey bebek sen dobişsin” ve “Sen tombiş mombişsin” diyerek seviyorum. Madagaskar Moto Moto sahnesi yaz izle. Ben iltifat olarak kullanıyorum. Ayrıca seven adam 1 kere sever tam sever. 80 kilo olmuş 100 kilo olmuş fark etmez
aklıma iki şey geldi hanımefendi hatta üç şey birisi size şaka yapmasın sizi kızdırması. diğeri evet kilo aldın lütfen rejim yap demesi. diğeri bebek sahibi olmak istediği
Hemen yanlış algılama, samimiyetinden almıştır belki. 😄 Çok tatlı, bana böyle bir şey alınsın isterdim.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Erkek arkadaşın çok düşünceli. Evet kilo aldığını belirtmek istiyor ama seni kırmamak istiyor. Yaptığı bana göre çok güzel bir şey :) Fazla kilo almak iyi değildir ve ne yapsam da kırılmaz diye düşünmüş. Şanslısın böyle sevgilin olduğu için :)
Sevgilin sana sübnimal mesaj vermeye çalışmış. Sevgilin: kilo ver gız böyle belini tam kavrayamıyorum. Not: yazdığım şeyleri yanlış anlama fazla kilon varsa ver birsürü hastalığa sebebiyet veriyo.
Başkalarının (bunlar senin en yakının olsa bile) senin görünüşün hakkındaki düşüncelerini takma sen kendini nasıl mutlu hissediyorsan öyle çok güzelsin.
Herseyin altinda birseyler aramayin bence sevimli oldugu icin almis olabilir. Direk acikca sor benum bu halimden memnun musun diye ne diye kendini uzuyorsun
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Acayip sinirlenirdim. Bazi 'hatsiz' şakalara gelemiyorum. O kim oluyor?