
(çocuk yakın arkadaşımdı sonra mesafe girdi araya aramızda biraz limoniydi ama öyle büyük sorun yok) ne yazmalıyım

Daha ölmedik denir:)) benim de öyle yakın bir arkadaşım vardı yıllar önce. Ne sosyal medyada bulabiliyorum, ne ortak arkadaş aracılığıyla. O da bana yazsa yaşadığına sevinirim. Sanırım kaybettik. Yoksa bir şekilde yazardı.
bu şey demeye çalışıyo benim için ölmüştün gibi, çünkü daha önce de ölen arkadaşım var ona benziyosun demişti , umarım arkadaşın da hayattadır bi gün karşılaşırsınız, annem yurtdışında yolda lise arkadaşıyla karşılaşmıştı inkansız değil yani:/
Üzücü.
umutsuz vaka mı ne yazarsam konu açabilirim://
Yani dediğim gibi ölmedik hayat devam ediyor gibisinden bir şey yazabilirsin.
"yaşıyomuşum demek ki 🤠 sen napıyosun yaşıyo musun" saçma mı bu
Olabilir ama fazla samimi :D
yazdım geçmiş olsun kwmpşhdğş
:))
Cevap
6Cevap
Yani ben genelde evet yaşıyorum ölmedim şükür falan yazıyorum. Bu kadar tıkanılacak bir soru değil.
2 yıldır konuşmuyoruz oyuzden konu açmak da istiyorum:/
"yaşıyomuşum demek ki 🤠 sen napıyosun yaşıyo musun" yazdım
ben de '' hangi dağda kurt katliamı oldu da yazdın?'' falan derdim...
Yaşıyormuşum yaz uzatmaya gerek yok
mantıklı geldi ama buna cvp verir mi ki
Verirse konuşursunuz vermezse konuşmazsınız kasmaya gerek yok
tamam bi de küs müyüz desem saçma mı olur
Uzun süredir yazmıyorsun gibisinden demiştir
evt ama o da yazmadı yani ne diyebilirim
Yok yok nefes alıyorum de geç
ölüyorum şimdi yaz hayat öpücüğüm nerde de
sever dayi o zaman olmaz nördun sende be
sever dayim oyle dirse
@Çikolatalııekmek o da onu istiyor belliki :D
arkadaşım diyoruz okuma yazmanız da mı yok
kafana göre
yok yeni dirildim sen yazana kadar ölüydüm dersin
Bunu dunde sormustun sıkmadı mi knks
knk cvp gelmiyo napıyım mesaj bekliyo fikşr lazım kwmpşhdğş
Engelle ahahahhahaha
Takma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?