Canım canım degil sal*k sal*k gülmek
İnsan fıtratı geregi karşı cinsin ilgisini sevgisini istiyor. ?
Canım canım degil sal*k sal*k gülmek
Kesinlikle harika bir soru olmuş. Ve katılıyorum. Bir yerde iki tarafta sevgiye ihtiyaç duyuyor. Hem ihtiyaçlar hiyerarşisinde sevgi de yok mudur?
Evet duygusal tatmin çok önemli. Dilerim insanlar tertemiz aşkı tadarlar tabi evlenecegi insanla ve karşılıklı
Ben sevdim be ablam da karşımdaki hiç etti beni. Allaha emanet ediyorum onu. Sevgi ihtiyaç ama daha aramıyorum ben artık...
Arayanlara nasip etsin inşallah amin.
Karşılıklı olursa şahane bişeyken karşılıksız da bir o kadar kötü.
Cevap
5Cevap
Sevgi ile aşk farklı şeyler knk ama genel olarak haklısın da bunu bilmeyen yoktur diye düşünüyorum
Bu tarz bı ilişkiye gerçekten çok ama çok ihtiyacım var. Benim hayalini kurduğum tek şey sıkı sıkı sarılıp boynundaki o kokuyu sanki son kez nefes alıyormuşum gibi içime çekmek. sevmek ve sevilmek en güzeli bu.
Bişey sorucam. Sen ya da bir başka erkek arkadaşın bir kız için agladı mı ya da gerçekten üzüldü mü ya da ciddi manada deger verdi mi? Verdiyse nasıl?
Peki bakalım hayırlısı
Herkes ilgi sever net
Ben çok ilgi arayan bir tip degildim ben bile artık aşık olmak evlenmek istiyorum.
Fazlasını verdin mi de bı yerleri kalkıyor
Duygusal eksiklik bir türlü kapanmıyor
Ne olacak böyle ben de aşık olmak olunmak birini görğnce kalbimin çarpmasını istiyorum sonra da evlenmek
Bunlar masallarda
Bir an inandım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?