Erkek nazikçe reddettiği birine karşı pişmanlık yaşarsa nasıl davranır ne düşünür ne hisseder sizce? Deli gibi seven biri üstelik
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bu kişiden kişiye değişir o yüzden kesin şeyler söylemek gerçekten zor.
Pişmanlık duyarsa belki tekrar yakınlaşmak için çabalayabilir.
Hiç yakın değildik ki
Kimsenin aklını okuyamazskın ki
Evet ama genelde iste?
Ya Red ettiyse sebebine göre değişir bu
Evet haklısın 😕
Neden istemedigini bilirsem ona göre yorum yaparım
İstemeyen ben değilim o 🥲
Anlaıdm ama neden istemedi bunu söylemedi mi
Ya birbirimizi tanımıyorduk çok aynı sınıftayız ama pandemi falan vardı konuşmadık hiç ve ben bunu terslemistim bi keresinde ama onun yüzünden olmadığını öfke kontrol sorunum olduğunu belirtmiştim hıncımı ondan almıştım kısa ve emir cümleleriyle bu yüzden olabilir
Hımm bu yüzden uzaklaşmış olabilir buda kötü olmuş
Evet 😪. Ama biz birkaç yıl daha birlikte olucaz aynı ortamda yani. Ve şu an hiç yüz yüze bile bakmıyoruz. İki kelam ettiğimiz yok. Sadece bazen hatta çoğu zmn bakışlarını fark ediyorum bu kadar
O zaman zamana bırak belki 1 şansın olur
Umarım.. öyle yapıyorum ztn
Bu sürece cadı gibi gözükme ama 🙂
😂😂😂 çok da umrumda diye takılıyorum
O zaman oldugun gibi görün 🙂😀
Afedersin ama bu da onun bir yerlerini kaldırır az egosu da var ztn. Bilmiyorum. Tercih edildiğim insanla aramda çok fark var ama ona da bir şey diyemem kalp sonuçta. Kızmaya hakkım hiç yok aslında ne kankam ne arkadaşım ne eski sevgilim ama işte zoruna gidiyor insanın. Düzgün birini sevemiyorlar bizde sevemiyoruz
İşte sorun bu zaten düzgün biri bir türlü olmuyor o durumda bende yaralıyım bir türlü düzgün birisi cıkmadı karşıma
😔. Kalmadı ki çıksın. Ama nasip bi bakarsın Allah öyle birini çıkarır ki kendine iyi ki kimse olmamış şu ana dek dersin. Benim yaşım büyük falan değil çok ama bu yaşta aşka inancım yok gerisini bilmiyorum.
Deger vereni bile bulmak zorlaştı artık inş dedigin gibi olur 27 yaşındayım bende ama bir tülü nasip olmadı diyim
Artık evlenme yaşı 30 falan oluyor ztn de illa ki bize de düşer heralde onca insan içinden bir tanesi 😕
Düşer die düşünüyordum ama her gecen gün düşünmeyi bıraktım durum o kadar zor 🙂
Neden ki ya 😪
Bilmem aslında bir cok sebeb var sayabilirim sana ama yorum baya dolar 😀
Olsun okurum sorun yok olduğum yerde uyumazsam yani 😂😂
Özelden mesaj atma şansın var mı yani sakıncası yoksa tabi
Maalesef
Hımm saygı duymak düşer bana peki
Anlayışın için çok teşekkür ederim 🥺😇
Rica ederim öyle olması lazım herkesin düşüncesine saygılı olmak zor değil
Herkes senin gibi değil işte
Bilmem her türlü insan var maalesef
Maalesef 💁🏻♀️
Uyumuşum ben ya 😀
😂😂😂😂 Bende
O zaman gunaydın bizee🙂😀
Günaydın 😂😂😂
Yarın sabah da iyi geceler derim 😀😀
Tabi tabi yarasayız ya zaten 😂😂
Bilmem korktum ben senden 😀😀
Yemem seni korkma
Gülücük yok kızmış 😀😀
Olmak zorunda değil ki
Hem yazıdan kızdığımı nerden çıkarıyorsun 😂😂😂😂 gülerek yazmıştım oysa
Güldürdüm seni itiraf ettin 😀😀
Evet 😂
Sevindim o zaman en azından asabi birini güldürme yeteneğim var mış😀😀
Jdjsjsjs tebrikler o zmn 😂
Gülüş değişti bittik şimdi 😀😀
Niye beni cani olarak gördün ki anlamadım 🙂
Gıcık etmek istedim biraz seni ondan 😀😀
Başardın da ztn jsjsjs. Niye bu kadar bayılıyorsunuz buna anlamıyorum
Yupppi 😀😀😀bilmem mesela siz neden erkekleri üzüyorsunuz 😀
En son 7. Sınıfta üzmüştüm o da çocukluk işte çıkma teklifi etmişti bende koşup hocaya şikayet etmiştim sonrasında asla olmadı o da çocukluktu ztn
Hımm hoca ya şikayet etmek nedir 😀😀😀 hocam hocam bu cocuk bana benimle sevgili olursan sana çikolata alırım dedi mi die ettin şikayet 😀😀😀
Hdjsjsj yok be gittim direkt hocam şu sınıftan şu çocuk bana çıkma teklifi ediyor diye tamam ben konuşurum dedi öyle 3 yıldır seviyordu bi de djsjsjaj
Herkesin vardır öylr Bi cocukluk askı ama sonra unutuluyor tabi Bi hocalar hatırlıyor sayenizde 😀😀
😂😂😂 hayatımda beni seven tek kişi oydu ama ben sevmiyordum ve çocuktum şaka gibi. Ahh neyse geçti gitti
Senin sucun hocaya söylemeseydin 😀 demekki artık cocuk ne dediyse bu haldesin 😀😀
😕 olabilir be ya
Yok be asma hemen yüzünü beni de seven yok olmayınca olmuyor ne yapalım yak Bi sigara 😀😀😀
🤧 haram haram
Yok artık sigara ya sadece sigara dedim 😀😀
Hehe olsun hxshsh
Yas kaçtı senin cidden merak ettim 😀
18
Cok var ya aramızda 27 😀😀
Evet 😊.
Nerde yaşıyorsun merak ettim bunu da😀
Dadaşlar diyarında 😌
Bak oranın insanı iyidir candır 😀
Öyledir evet 😊
Ama hic gitmedim 😀😀
Nasip olur inşallah. Sen nerden?
İnş iş dolasıyla İstanbul maalesef
Memleket neresi ki
Corum😀
Çok uzak da değilmiş bize
Aynen yakın sayılır 😀geldin mi sen hic İstanbula
Evet gelmiştim 2 3 kez falan
Güzel miş
Ayn jsjsjw
Seni nie kalktın bu saatte 😀
Namaz kılmıştım 😊
Hımm Allah kabul etsin 😀
Amin inşallah
Ben seni cok merak ettim ya 😀
Ahaha ne bakımdan
Bilmem sen merak etmedin mi
Etsem nolacak
Sordum sadece sakin
Bir şey demedim ki 🤣🤣
Sert geldi Bi an ondan dedim 😀
Yok ya herkes yanlış anlıyor beni bu konuda 😂😂
Hımm merak ediyorsun yani beni 😀
Söylemediğim şeyleri nerden çıkarıyorsun yaw 😂😂😂
Bence sen çok merak ediyorsun da nasıl dile getirirsin bilmiyorsun 🙃
He ya sorma asırı merak ettim😀
Belli ztn 😏. Ama maalesef böyle bi imkanım yok
Neden
Kimseye yazmıyorum ki buradan mjs foto tanışma vs vs
Hımm anladım peki bana da saygı duymak düşer
Teşekkür ederim anlayışın için 🥰😇
Rica ederim 😀