Arkadaslar lc wakikide h. rsizlik yaptim artik yapmam cok pismanim ordaki kamera kayitlarina her aksam bakilir mi?

Arkadaslar lutfen yardim lc wakikiye girmistim 3 gun once ordaki elemanin bile sanki ordan cldklarima snradan farketmisler gibi yuzume bakiyodu rahatsiz edici bisekilde ve ben alt kata indim ordaki diger personelleride uyardi sanki kulagina gidip bu brsyler cliyor dkkat edin der gbi tam kapidan ckarkende baska bi personele ďaha sylediler ben cikarken oyle arkamdan baktilar ve cidden cok snir oldum ve bdaha asla grmem o magzaya ordaki kayitlardan beni tespit edip polise verirler mi magazaya bidaha girersem bakip cikmaya bile korkuyorum artik?
Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
Elime kiyafet alip fincan ve mumlarin alarmlarinida orada kapida aralikli bolme vardi oraya skistirip ckmstm beni snradan polise vereblrmi kayitlari gosterip sonucta kabindede birakms olablirim o urunleri polise vermek icin suc ustu mu yakalamalari gerek?
Arkadaslar lc wakikide h. rsizlik yaptim artik yapmam cok pismanim ordaki kamera kayitlarina her aksam bakilir mi?
Cevapla