Yani bakıyorum da çoğu kız evlenecek adam arıyor, ama hep onları üzene aşık oluyor. Mülayim ve saygılı erkeklere pısırık gözüyle bakmaya devam ettikleri sürece de bu hep böyle devam edecek. Onları üzen, onları kullanan ve bir kenara atan erkeklere hayranlıkları devam ettiği sürece üzülecekler diye düşünüyorum.
Kızlar ruh eşini ararken, hep ruh öküzlerine mi denk geliyor?