Tavsiye verebilecek arkadaşlarımı buraya alabilir miyim? Sizlere ihtiyacım var?

Arkadaşlarım merhabalar. Bir derdimden bahsetmek istiyorum fakat beni yargılamayın lütfen. 2019 yılında bir insana aşık oldum. ben 18 o 19 yaşında idi. O beni sevdi mi bilmiyorum. Çok saf bir sevgiydi benimkisi. Arkadaşlıktan öteye geçmedi ilişkimiz. Gün aşırı buluşur sohbet ederdik. Bu böylece 9 ay kadar sürdü. Bu kadar sık buluşuyorduk ama bir fotoğrafımız yok, ne olduğumuzu konuşmadık, herhangi bir yakınlaşmamız da olmadı. bana 6. ayın sonunda farklı bir şeyler söylemeye başlamıştı. Bekle demişti. Ne zamana kadar olduğunu sorduğumda sol tarafımda olursan sana asla söylemeyeceğim demişti. Ben bunu "eğer seni seversem sana asla söylemeyeceğim" olarak anladım. Halbuki ben çoktan abayı yakmıştım. O günden sonra bakışlarında bir değişiklik olmuştu. Bana karşı bir şeyler hissettiğini düşünmüştüm. Elimi kalbine götürmüştü bir kez hiçbir şey söylemeden. Hızlıca atıyordu ve utanarak gülümsüyordu. Ona asla onu sevdiğimi söyleyemedim çünkü ilk aşkımdı ve çok çekindim. Böyle anlatınca çok basit geliyor ama çok iyi bir arkadaşlığımız vardı. Çok iyi zaman geçiriyorduk bana çok güveniyor her şeyi anlatıyordu. Hayatında ilk gül aldığı kadın bendim. Hafızamdan neredeyse her şey silindi sadece çok güzel zamanlar olduğunu ve mutlu olduğumu hatırlıyorum. Sonradan neden onun da çekindiğini anladım çünkü askeri eğitime gidecekti ve bir mesleği olacaktı. Sonra kim bilir nereye atanacaktı. Derken o yaz sonunda gitti. Tuşlu telefona geçmişti ve artık görüşemiyorduk. Aramalarım ve mesajlarımın cevapsız kaldığını görünce artık kendimi geri çekmeye başladım. Çok gözyaşı döktüm. Zor zamanlar geçirdim. Çünkü ona çok aşıktım. Aylar sonra aradığında açmaya cesaret edemedim. Beni bıraktığını artık biliyordum. Yaklaşık 1 yıl sonra ona ait her şeyi sildim. Kendi yoluma ve kendime baktım. Hayatıma odaklandım. Onun üzerinden 1.5 yıl geçmişti ki bir erkek arkadaşım oldu. Hala beraberiz. Onu dünyadaki her şeyden çok seviyorum. Her şeyi geride bıraktım neredeyse tüm hayatımı değiştirdim. Onunla olduğum süre boyunca hiçbir şey aklıma gelmiyor geçmişten hiçbir şey hatırlamadım. Birkaç gün önce eski telefonumun kartını taktım ve gördüm ki hep o kişinin anıları var. Hepsini sildiğimi düşünüyordum. İşte arkadaşlar birkaç gündür değişik bir şeyler oluyor. Devamlı o kişinin hesaplarına bakıyorum, rüyalarıma giriyor, düşüncelerimden çıkmıyor. Onu özlemedim. Onu sevmiyorum. Ne onun yüzünü görmek ne de onunla konuşmak istiyorum. Sanırım o eski ben'e üzülüyorum. Belki de hiçbir şey konuşmadan bittiğine. Neler olup bittiğini anlayamamıştım bile. Tüm hesaplarımı kapattım. Gördüğüm anıları tekrar köküne kadar sildim. Sevdiğime ihanet ediyorum gibi hissediyorum. Bunu yapmak istemiyorum. Onu kafamdan atmaya çalışıyorum artık düşünmek istemiyorum. Çok üzülüyorum. Erkek arkadaşıma bunları anlatırsam eminim ki anlayışla karşılayacaktır. Fakat onu kırıp kırmadığımı bilemeyeceğim. Başınıza böyle bir şey geldi mi? Kimseye söylemedim sizinle paylaşmak istedim. Sizlerin önerilerine ihtiyacım var.
Tavsiye verebilecek arkadaşlarımı buraya alabilir miyim? Sizlere ihtiyacım var?
Cevapla