Özet: aslında erkeğim...
Hoşlandığım çocuk femboy olduğumu bilmiyor?
Özet: aslında erkeğim...
Ya kanka şöyle bir şey nasıl hissediyorsan öyle olsun bence yani femboy sun ya da lezbiyensin ya da biseksüelsin fark etmez yani kim ne ile mutlu oluyorsa öyle olsun Ben de mesela aynı şekilde fenboyum yani kadın kıyafeti giymeyi seviyorum yani kimse bunun yargılayamaz tayt külotlu çorap etek elbise jartiyer file çorap vs
Cevap
12Cevap
Hâlâ isteyebilir öğrense ama yalan söylemen üzebilir onu
Anlayışlı biri olursa senle olur benim de hayatımda vardı
Açıkça söylemek gerekirse ben olmazdım. Böyle şeyler başta söylenmeli
tipin yüzün falan nasıl bir şey bende femboyum yardımcı olabilirim elimden geldiğince
Ben fboy sevgili arıyorum ama karşıma çıkmıyo. Keşke onun gibi şamslı olsam
Femboy ne demek amcası?
Ben erkek olarak doğdum halen de aslında resmiyette ve cinsel organ olarak erkeğim. Ama kendimi kız gibi hissediyorum ve çok uzun süredir de hormon terapisi alıyorum zaten.
Özet: aslında erkeğim...
Allah ıslah etsin amcası ne diyim
Hayatında başarılar
Islah etsin derken?
Erkek organın mı var
Evet
Çocuğun kalbine iner mi diye düşünüyorum
Bak çocuğun psikolojisini bozmak istemiyorsan ondan ayrıl bilmesin öyle olduğunu tamam mı seni güzel bilsin
Psikolojisi noye bozulsun ya
Kanka bu ikiniz içinde daha iyi. Zaten duyunca terk eder seni.
femboy ne
Ya ben erkek olarak doğdum halen de aslında resmiyette ve cinsel organ olarak erkeğim. Ama kendimi kız gibi hissediyorum ve çok uzun süredir de hormon terapisi alıyorum zaten.
Özet: aslında erkeğim...
Hayır daha kadınsı görünmek için :) ergenliğe girmeden başladığım için baya etkili oldu bende.
Femboy ne demek
Ya ben erkek olarak doğdum halen de aslında resmiyette ve cinsel organ olarak erkeğim. Ama kendimi kız gibi hissediyorum ve çok uzun süredir de hormon terapisi alıyorum zaten.
Özet: aslında erkeğim...
O ne demek kanka
Ya ben erkek olarak doğdum halen de aslında resmiyette ve cinsel organ olarak erkeğim. Ama kendimi kız gibi hissediyorum ve çok uzun süredir de hormon terapisi alıyorum zaten.
Özet: aslında erkeğim...
Sorun olur mu demişsin yatağa girceksiniz bi bakacak sapın var haliyle korkar
Ya o aşamaya gelmeden söylerim illa ki ama çekiniyorum işte
Ayrıca korkulacak bişey değil canım öyle büyük bişey değil ki 🙄🙄🙄
Kadın degilsin erkeksin istedigin kadar kadınım de kadın degilsin
Gün geçmiyor ki ks’de yeni bir şey öğrenmeyelim
Olur tabi. Bilse belki farklı düşünecek
problem olmaz nolcak
Onun ne demek olduğunu inan bizde bilmiyoruz
Ya ben erkek olarak doğdum halen de aslında resmiyette ve cinsel organ olarak erkeğim. Ama kendimi kız gibi hissediyorum ve çok uzun süredir de hormon terapisi alıyorum zaten.
Özet: aslında erkeğim...
Geccek geccek bugünlerde geccek 😂😂🙏🙋
Yazsana bana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?