Ne tur takilar ne kadar olmali falan...
Tavsiyeleriniz neler?
Tavsiyeleriniz neler?
Sonuca bakılırsa karşındaki senin işin ne istersen alır ama kredi çekerek ama borçla bana sorarsan yatırım amaçlı birşeyler aldır bileziği işçiliği fazla olmadan alırsn bozdurduğunda çok zarar ettirmiyor set başlı başına bşr zrar ama onsuz da olmuyor ben 1000 liraya bir set o zaman gayette zarif duruyor 6 bin tl ye de set vardı ama 3bin tl ye geri verebilene aşk olsun saatini kaliteli bişey sende ona kaiteli bir saat alacaksın haberin olsun kendim DKNY den eşin FOSSIL den hoş saatler var saat bir kere kaliteli birşey alınır bozdurma durumu olmadığı için istediğini al altın saate sakın güvenme hemen bozuluyor zaten komple altın değil piyasada 100 lira bayan altın saat benim dedi 519 lira taktığında kolunda bir ağırlığı olacak künyelere para tuzağı takılar sette çıktığı için ben gerek duymadım sen düşünürsen çeyrek altından bileklik yaptırırsın çevresi 400 lira toplam 4000 tl tutuyor ama şu avantajı var ola ki zor durumda kaldın zararsız bozdurabiliyorsun model sorunu yok istediğin zaman geriyerine koyabiliyosun
Cok tesekkur ederim.
Pirlantalarda zumrutlerde falan cok zarar var mi?
Evet ama pırlanta gerdanlık almak yerine tek taş pırlanta olabilir sonuçta adam senin parası senin niye ben yemeyim sen ye yapcan millete dimi :)
Tektas dusunuyorum da bide boyle ilerde evladiyelik biseyler almak istiyorum. Kizima gelinime falan.
zumrut ya da pirlanta bileklik yuzuk kupe falan.
gerdanlik asiri pahali kacar heralde.
bide ilerde ev alacagimiz zaman satabiliriz altinlari da. Cok zor durum olmazsa evladiyelik aldigimi satmam heralde. Satarken cok mu zarar ediyo acaba?
evladiyelik zümrüt yüzük olabilir gerdanlık çok pahalı evet bak ben kazaziye baktım 8 bin dedi elmas bir gerdanlık baktım 20 bin dedi
mücevher çok zarar ettiriyor biz kuyumcudayken kadın 14 bine aldığı gerdanlığı satmak istedi şık bişeydi eşi kızmış bir gün önce almış adam hesapladı hesapladı diyemedi 4 bin deyince kadın bayıldı
Abowwww !!!
Yuhh :D
Yaa kuyumcunun dediği şuydu bundan alacağına tel bilezik alsaydan iyiydi dedi :D Kadın ağladı ağladı ki nasıl ağladı böğürdü kayserinin yerlileri gösterişi severler gerdanlıkta şu muhteşem yüzyıldaki elmas gerdanlıklardandı
Bende kayseriliyim de o kuyumcu abartmis 10 bin nasil duser resmen kaziklamis. Ben yillar evvel toplu verilen mesai paramla bir zumrut kupe alayim dedim 4 bin di almadim.
O kuyumcunun serefsizligi. Kadinin zor durumundan faydalanmaya calismis
bende kayseriliyim kız hemşerim
Yöreden yöreye ve geleneklere maddiyata göre değişiyor tabi ama bizim kayseride abartıyolar braz, ben şu olacak dye diretmedim 4 bilezik bide alyans gücü ona yetiyodu başka bişey istemedim
Genç yaşımda yıktı beni kederler
Kendi kaderime sitem kar oldum
Ağlayan sonunda güler dediler
Ömrümce gülmedim isyankar oldum
Sevgilim akıttı hep gözyaşımı
Aşk diye taşlara vurdum başımı
Ölmeden diktirdin mezar taşımı
Sonunda sevmeye tövbekar oldum
Anladım hayatın bütünü rüya
Dostluklar yalanmış söylenen riya
Kızdım getirene beni dünyaya
Anama Allah'ıma günahkar oldum
www.robertopirlanta.com/.../pirlanta%20set.jpg
yükte hafif pahada ağır
Cok pahalidir
normalde kullanmam ki hemde boyle seyler
Pirlanta yuzuk zaten aldiracagim kabul etti. Baska ne aldirsam diyorum
Dugun icin 35 bin ayirdi
ne istersem alicakmis
Cevap
7Cevap
geleneğe bağlı.. geçen kuzenime kaynanası beşi bir yerde ortası tuğralı altın taktı burmalar bilezikler cabası maddi duruma bağlı olarak 4-5 tane olabilir bilezik ama abartmamak lazım düğünde milletin taktığı falan zaten ahey ahey ahey
Maddiyatla eşdeğerdir. Hiç durumu olmayanlar için bir çift yüzük bile kafidir__
Maddi durumu fena degil ne istersem alacak :D
Yüklen o zaman_ Adana burma kesin olacak, beşi bir yerde, hal hal da dahil olmak üzere tam set, altın kemer ne geliyorsa aklına. İyice şımarmak istiyorum da diyorsan altın dışında da isteklerin olsun. Aynali körük istiyorum de__:)
Koptum :D
Al bak bu da türküsü. Aynalı körük olmazsa ben gelin gitmem. Sabah sabah neler yaşatıyosan bana da ya__ https://www.youtube.com/watch?v=0T_F3zA6diY
Biliyom canim o turkuyu :))
Ama ben o kadar abartmiycam. Nasilsa ev alirken satiliyo genelde
2kolunda bilekden dirseğe kadar trabzon hasır bileziği + gerdanlıklar + cumhuriyet altınları v. s v. s :D
soz bılezıgı kelepçesi set 3-4 bılezık ıkı tanede yuzuk saat bu kadar
HAHAHA ÇEYREK AL PANPA
Fakirmisin l*n :p
beşibirlikten tut da trabzon burmasına kadar :P
Ayrintili anlat kiz :D
Eşim bir dandik set taktı. s
Minimum 10 burma bilezik
bilenzik alıyok biz
:))) bilenzik alak bizde
al al al :D
Pırlanta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar