Nişanlım düğün yerini beğenmediğim için 2 gündür benimle konuşmuyor ve beni sevmemekle suçluyor. Bu doğru mu?

Merhaba,

bana sunduğu düğün yerlerinden mecburen bitanesini beğenmek zorunda kaldım, çünkü Ağustosta bütün düğün yerleri doluymuş. Sonradan daha güzel düğün yerlerini görünce ağladım ve değiştirme imkanımız var mı diye sordum. Yok dedi. Kaporayi verdim bile dedi. Beni suçluyor, tuttuktan sonra mı bunu söylüyorsun dedi. Oysa aceleye getiren kendisiydi. 1 buçuk günde düğün yeri seçildi 🤦‍♀️ Bi sorsan belki kaporayi geri verir diye ısrar edince, onu sevmemekle ve hatta gönül eğlendirmekle suçladı. Bu çok ağrıma gitti. Kendisine geri cevap vermedim. Ertesi gün eniştemle beyaz eşya bakmaya gitmiş ama hala bana yazmadı. Hatasını anlasın ve bir daha benimle böyle konuşmasın diye susuyorum. Ama 2 gün olucak bana hala yazmadı.

Ayrıca ben gözü gönlü tok bir insanım ve tuttuğu yerin konumunu beğenmedim. Bu kadar aceleye getirdiği ve başka yerleri sunmadığı için kızdım kendisine. Sonuçta en özel günümüz olucak. Bu kadar kırıcı normal mi?
Nişanlım düğün yerini beğenmediğim için 2 gündür benimle konuşmuyor ve beni sevmemekle suçluyor. Bu doğru mu?
Cevapla