Bana gelen hediyeyi ilk ailem gördü çok utanıyorum açıklama yapmalı mıyım aileme?

14 Şubat 'ta Nişanlım saten gecelik takımı almış ipli ipekden açık birsey evde ailemin olduğunu düşünmeden sanırım hediyeyi kargo ile eve göndermiş akşam işten çıktım eve geldim babam gergin hiç ses vermedi annem odada sorguya çekti bu ne diye utandım tabi doğal olarak babamin görmesi hoş olmadi onlara bir şey demem gerekiyormu hiç bilmiyorum
Bana gelen hediyeyi ilk ailem gördü çok utanıyorum açıklama yapmalı mıyım aileme?
Cevapla