Kendimi son zamanlarda beğenmemeye başladım sonsuza dek yalnız kalacakmışım gibi?

Normalde hiç bu piskolojiye girmezdim , herkes kendince özel güzeldi benim için ama üniversiteye başladığımdan beri bu ruh haline girdim 😄 bugüne kadar erkek arkadaşımın olmaması ayrı zaten onu hiç konuşmuyorum. böyle tuhaf hissediyorum işte şu zamanlar napiiim
Kendimi son zamanlarda beğenmemeye başladım sonsuza dek yalnız kalacakmışım gibi?
Cevapla