Arkadaşlar durum karışık baya tek tek anlatıcam.
Benim annem babamın ikinci evliliği. Babamın ilk evliliğinden iki kardeşim, daha doğrusu bir abim ve bir ablam var. Şimdi kardeşlerimin teyzelerinin oğlu var sık sık abimle takılmak için bize geliyo. O çocuk benim neyim olur? Aramızda kan bağı yok sonuçta. Ve ben ondan çok hoşlanıyorum, aramızda birşeyler olabilir mi yürüsem?
Benim annem babamın ikinci evliliği. Babamın ilk evliliğinden iki kardeşim, daha doğrusu bir abim ve bir ablam var. Şimdi kardeşlerimin teyzelerinin oğlu var sık sık abimle takılmak için bize geliyo. O çocuk benim neyim olur? Aramızda kan bağı yok sonuçta. Ve ben ondan çok hoşlanıyorum, aramızda birşeyler olabilir mi yürüsem?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer