Ne bu şimdi bide online di bütün gün
sizce ayrilmali miyim?
sizce ayrilmali miyim?
bu kızlar harbi ilgi manyağı sen yaz belki adamın modu yok belki derdi var tek derdiniz ilgi olmasın adamın yazmamasına şaşırmamalı xd
ne alaka ya bana yazacam dedi yazmadi
asil ilgi manyagi o
ama beyefendi kendisi böyle yapinca hic bi sorun yok
prenses hazretleri lütfen birazcık duygu yerine mantığınızı kullanın ne yapıyorsa aynısını karşı tarafa uygulayın neden öyle yaptığınızı sorar ise sende yapıyorsun diyip konuyu bitirebilirsiniz ben o konuştuğunuz kişi değilim kendinize gelin sakin olun easy peasy diyin valla bak işe yaramaz sinir bad boyların çoğu kedi çok takıyorsun xd
yok ya sana sinir olmuyorum ama backstory i bilmeyince hemen ilgi manyagi kadin oluyor
Cevap
10Cevap
Başından sonuna kadar ilişkini düşününce sence aradığın veya istediğin sevgili bu kişi mi? Evetse veya yavaş yavaş oluyorsa ayrılma; yoksa ayrıl.
Neye karar verdin?
Ertesi gün yazdım ve dedim ki ben o saate hala ayakta olduğumumu düşünüyorsun
hem o kadar online oldun yazmadın dedim
bana unuttuysam hatırlatsaydın dedi
konuşmuyoruz Şu an büyük ihtimal bitecek zaten
Peki. Güzel olur umarım ikiniz için de.
Çok güzel olacak. Bu inat bu tavır tamamiyle saçma. Haklısın yani böyle bir erkeğin hayatımda yeri yok
Bunun bilincinde olman güzel. Tebrik ederim seni.
Düşünsene bu saatte uyudunmu yok halay öekiyorom 😛😛😛
Çünkü bu saatte aklı apiş arasında çalışıyor yani seni yokluyor
Kan basıncı artmış ateş basmış ondan
Ne niyetle seninle olduğu belli. Yapacağın şeyde tamamen kendine olan saygınla ilgili.
Saati gelmiş ondandır 😃
kötüsünüz
Yooo gerçekler
Aklına geldin sonunda
😭
Yarın görüldü at. Hep böyle yapıyorsa aklından sil
diğerlerini uyutup sana yazmış bu kadar basit
😭😭
Libidosu yükselince yazmış
😪 off cok kötüsünüz be
Bana niye yürüyon bu böyle ben sana dürüst oldum bişey yapöadım bile 🙏🤦♂️😍
yoo sana yürümüyorumda erkekler böylesiniz yani off
Güzelim şu an sana koşabilirim kibar birşekilde🥰🥺uflatmam seni
Bul beni bul brni yoo
Ayrıl seven insan merak eder
Görüldü at
Ne bilek bacım
Direk engelle
Ahahahah
?
Bas engeli
Evet
ayrıl hiç bekleme.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?