Bu mesajların en başında da sana ihtiyacım var yazmıştım off ne var falan yazdı. 2, 5 senelik ilişkim. Askerden dönüşünü bile bekledim. Maddi ve manevi her zaman yanında ilk ben vardım. Şimdi ona çok ihtiyacım var ama o bitti dedi gitti benden. 2 hafta önce bitti dedi. Ne kadar acımasız hayat ben onun canı sıkkın olsa neler yapardım destanlar yazardım yazık çok yazık
Sevgilim ona en ihtiyacım varken gitti ben ne yapacağım?
Okurken hiç tanımadığım hâlde yapabileceğim bir şey olabilir mi acaba diye düşündüm. Bu çocuk ne kadar kötü bir karaktere sahip. İnsan düşmanı bile olsa yardımcı olmak ister.