Girmemesi gerekir ama girer... Yanlız bu sohbet mesajlarını atmışsın bişr şey yazıyordum sildim tekrar yazıyorum... sizin konunuz aileler değil karşınızdaki kişi sizle olmayı düşünmüyor üzgünüm... Konuşmakta istememiş ailesi söz konusu olunca hiç bir hata yapmamışken sna böyle davranan bir insnala bir arada olmanı tavsiye etmem... benimde 7 senelik bir ilişkim var ancak bir yola girebildik... sadece yüzük taktık gerçi... karsındaki kişi benim eski nişanlıma benziyor 4,5 sene birlikteydik ailesi yanıma gelmesini istemediği için kızın aklına girmeyiş basardılar... aramızda sadece bir il vardı toplasan 1,5 saatlik yol... ama istemediler ve araya engeller koya koya en sonunda kopardılar aramızdaki bağı... seninde aynı sey oluyor gibi ailesi seni istememiş ve eğer kız direnmezde ailesine düşkün tarafı tutarsa üzülen kaybeden sen olacaksın... illa dediğim dedik bir ailesi var sanırım... bence zorla ama eğer olmayacaksa artık tüm bağını kopar inan yemin ediyorum sana dısarıda sevilecek ve anlaşabileceğin okadar çok kız varki elbet birini bulursun... sadece bir süre kafanı dağıt sana çok iyi gelecektir... maksadım seni ayırmak değil ama senin ilişkin de üstüne gelen bir aile var ve kız senin tarafında olmak yerine seni bozuyor veya erkek artık kız mısın erkek misin bilmediğim için beni bağışla lütfen... kızsan da bırak inan kendine uygun birini bulabilirsin... şu gunlerde zaten ebrbat bir hayatımız var kendinize extra dert cıkarıp zaten kötü olan psikilojinizi bozmayın lütfen !!!
Ülkede her şey o kadar siyasallaştı ki çok normal bu işlere de girmesi. Benim de ailem asla izin vermez hatta erkek arkadaşımın ailesi akpli diye annem sakın kapıma getirme kovarım demişti. Saygı duymakla ilgili kısmı geçtikleri için ben de bir şey demedim, doğal karşıladım.
Tam tersi, sevgilimin ailesi de benim açık olmamla ilgili sevgilime ama biz kapalı bir gelin isteriz kapanacak mı evlenince falan demişti :))))))))) Nereden baksan herkes saygısız, herkes kendi gibiyle birlikte olmak istiyor. Çok komik ya.
Sevgilin seni sevseydi böyle saçma konuşmazdı bende akpyi sevmem ama o mesajlar ne ya cidden delirmelik nasıl dayandın yani. Şimdiden ailemi karşıma alamam diyor onun kendisi demesi lazımdı ailesiyle konuşması lazımdı baba yanlış düşünüyorsun ayrıca ben bu kızı seviyorum bu kızla evleneceğim diye. Ama sevgilin ciddi anlamda seni sevmiyor kusura bakma biri sana bu gerçeği söylemeli senin yerinde olsam ayrılırım ve barışmam şimdiden böyle yapan yarın evlenince annesi sana hakaret etsede sesini çıkarmaz
Yani aileler elbette siyaset konuşabilir bu normal ama görüşlere saygılı olunması gerek ha bende akp li değilim olmam da ama bu biraz işi yokuşa sürmek gibi olmuş her iki tarafta uzlaşmayı bilmeli ileride aileler anlaşamazsa bu sebepten sizinde ilişkiniz sarsılabilir
Ben de aynı partiyi savunmayan insanlara karşı bir taraf almıyorum elbetteki bana yanlış bir tutuma bulunmazlarsa sanırım senin ailen de böyle bir şey yapmadı mesajda geçmiyor konusu çünkü
Sana istememe sebebini söylim; öncelikle güvenmez, çünkü ona göre doğruyu yanlışı ayıramayan, hayat şartlarını kabullenmiş, kendini ilerletemeyecek, yobaz bir insandır.
Haklılık payı var. 10 yıl önce asla böyle düşünmez, herkes özgürdür derdim ama artık böyle düşünmüyorum.
evet siyaset bu kadar girdi nedeni ise senin oy verdiğin şahıs eşit olmadı bir ülkede bir cumhurbaşkanı bagımsız olmalı partili cumhurbaskanı olursa butun partılere sallarsa laf atarsa kı partılerde ona laf atarsa bu sefer tabandakı oy verenlerde bırbırıne ne saygısı kalır ne baska bırseyı
Çok talihsiz be. Sen bana göre fazlasıyla kibar ve yapıcı konuşuyorsun. Sevgilinin girdiği tripleri anlayamadım. Ayrıca ben de Akpli insanlara karşı ön yargılıyımdır, lakin bunun sebebi uç Akpli olmaları değil, genelde siyasetle ilgili çok uçlarda dolaşmaları. babasının görüşünü bilmem, ama eleştirdiği düşüncenin daha talihsiz bir haline bürünmüş. Aşırılık her zaman kötüdür.
Rabbim her zaman işaret yollama. Bak bu büyük bir işaret bu adamdan kurtulman için. Böyle bir adamdan sana hayır gelmeyeceğini anlaman için daha ne yaşanması lazım. Ben de AKP liyim. Ben de cumhur ittifakındanım ve gurur duyuyorum. Bu ülke hizmeti bir tek bu iktidar sayesinde gördü. Haspam AKP lileri sevmiyormuş. Bşr de demokratız diye geçinirler şerefsizler
Arkadaşımız ailesine çok düşkün, pasif bir insan seni mutlu etmez açık söylemeliyim çünkü bu ufak bir mesele yarın daha büyük bir sıkıntıda seni yüz üstü bırakacağına kalıbımı basarım
Yaani bencede çok saçma 5 yıllık bir ilişkide hiç mi bu durum aklına gelip buna önlem almamış. Bence bu saygısızlık. Kimin hangi partili olduğu önemli değildir. Bunu önemli hale sokan kişiler dar görüşlüdür.
Çok özür dilerim ama ben de AKP'li bir aile ile de, AKP'li bir erkek ile de olmam. Çünkü konu siyasi değil. Konu tamamen cehalet, kör kütük fanatik davranışlar, çağın gerisinde bir kafa yapısı.
2
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ben akpli ya da chpli değilim benim için hepsi aynı bok bugün chp iyi parti gelse farklı mı olacak? onlar da kendi karınlarını doyurmaya çalışacaklar ben koskoca insanların neye oy vereceklerine mi karışayım
@gmznrkl5 haklı çok haklı AKP'li insanlar gizli üyeyi kastetmeden diyorum bağnaz, geri kalmış, çıkarcı insanlar geliyor bana eski sevgilimin ailesi akpliydi sırf biz o onlarla aynı fikirde değiliz diye kızı gidip başkasıyla nişanlamislardi her neyse uzun lafın kısası görüşü yapan kişi hakli hem de çok haklı ben ömrümde onlar kadar bağnaz insanlar ne gördüm ne tanıdım...
nasıl futbol holiganlığı kötü ve ayıpsa bu da kötü ve ayıptır. Siyaset siyasetçilerin işi bırakın herkes kendi işini yapsın. Bizim kadar kendi işinden başka işlere burnunu sokan bir topluluk dünya da eminim ki yoktur.
Kendisi senin ailenle cözmeni bekliyor ama hic bir caba sarfedip mücadele etmek istemiyor. Hangi parti olursa olsun, sevginizden önemli olmamali. Böyle biriyle yürümez zaten boş ver yoluna bak. Hakkinda hayirlisi olsun...
Ay en doğru karar bence. Ailesi böyle olan birisini ben de asla istemezdim. Böylelerine hiç tanımazken bile katlanmak çok zor oluyor. Birde aile olmak mı? Asla.
Bildiğin ailemle konuşamam ilişki de nolucaksa olsun diyor. Bu kadar basitmiş demek ki onun için. Bide zorba mısın sen diye üste çıkıyor sende sinirlenip bişey diyemiyorsun. Bırak hiçbi şey yazma. Napıyosa yapsın bide sen mi diceksin babanla konuşmicaı mısın diye zaten onun konuşması "GEREKİYO" bitti
Akp chp degilde sevgilin ve ailesi irkçı bence boş ver olmazdi zaten senin aileni tanimiyor seni tanimiyor akplisin diye hayir diyor yol yakinken dön bence
Bu adamdan bi cacık olmaz, sen bunu bırak. Siyaset için seni bırakacak rahatsız. Ayrıca babası da ne öyle ya. Al oğlunu çıktığı yere geri sok diyip engelleyemedin mi? Çok sinirlendim şu an 🤧
Benim de 15 yasinda kızım var. Şu an dan tembihledim. Muhafazakar veya Türk olmayan bile sevgili olma. Hele de evlinicem deme. En katı kuralım. Ölücem gene evlendirmem
Siyaset girmemeli tabii de malum partiden isen evet girmeli. Şu dönemde hala ben malum partidenim diyen kişi ile selamlaşılmaz bile.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
mesele siyaset değil o siyasi görüşe destek verecek zihniyet ve ülkenin genel gidişatı ile ilgili siyasi görüş farklılığı olarak görme olayı yani bu denli bir sorun varsa aileler arasında o iş olmaz olsa da sonra bozulur benden demesi
Ailelerin zit düsünmesi cocuklara sebeb ola biliyor. Bencede ikinizde ailenize kendinize uygun birini bulun.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Sevdiğin için bir şey diyemiyorum ama ilişkiye devam etme kararını gözden geçir derim. Olayları tutup ileriye götürecek olursak kendilerini de terörist yandaşı diye mi düşünelim? Allah yardımcın yardımcımız olsun hayırlısıyla..
%100 cahillik babası niye fikirlere saygı gösteemiyor yazık olmuyosa da olmasın en iyisini yapmışsın ailenden mı utancaksın onlar sussun saygı göstermeyi öğrensin bu iş olsa bile sen yarın kayınpederne bir fikir söylediğinde saygı göstermez demek
Sevgilin de ailesi de gorgusuz, terbiyesiz. Olmaz bunlarla. Ne demek ya akpli olmaz diye. Bu beyinlerin sizin arabizi bozmaya me. hakki var? Onlar mi evlenecek?
Bak siyasi olarak haklı olabilir ama gerçekten seni sevse konuyu buraya getirmezdi. Yani en öncesinde sanki senin nasıl bir aileden geldiğini bilmiyor muydu?
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Akpli cahil biri biride chp li cahil o sırada mhp ve hdp de iki cahil olarak izliyorlar (şaka şaka kapıda polis istemiyorum) şakaaa hrpside zekiler
Açım ullan aç 5 gündir ağzıma ekmek girmedi, hep bu akp yuzunden yeterrrrrr artık onlara ejder meyvesi bize büyük bir odun skkerim böyle adaleti yetti lan
@wzirem İnsan olan ulkesinin milletinin geleceginin anasini belleyen adamlari destekler mi? Bugun dolarin ekonominin issizligin gocmenlerin butun sefaletin sebebi kim, Akp degil mi. Bu adamlari destekleyenlerde bunlarin saksakcilari degil mi? Ne bos yapiyorsun burada. Ulkenin anasini belledigniz yetmiyor bi de uste mi cikmaya calisiyorsun.
Ne alaka dolarla akp ne alaka chp de dinsizin teki o zaman daha ayetin ne olduğunu bilmiyo ayyaş dolarla akp nin ne alakası dolarla amerikanın alakası var bizim ğlkemizde artış gösteriyor olabilir bizde kıt kanaat geçiniyoruz evet belki yanlışları var ama davamızdan dönmeyiz biz
@wzirem Dolara olan bisey yok zaten sorun senn baskanlarindaki yanlis yandasa cebe yaptigi politikalarla Turk parasinin deger kaybinda.. Dolar Euroya biseu olmuyor, TL degeri dusuyor. Hep yandaslar kazaniyor. Sen kit kanaat gecin, burasa agla. Dava diye sizi dudukleuenler gemicikleri yurtdisinsa reyiziniz sulalesi adalari var. Koyun gibi gudulmekten sklmadiniz biz masum insanlarin da hakkini siz gibi bos belesler oy verdifiniz icin bu insanlara yonetimi verdiniz. Bugun ulkenin degeri yok. Ne egitim ne bilim ne ekonomi herseyde geldigimiz nokta bu. Davaymis, git davani evinde koyunde yasa benim gelecegimi siqmeye hakkin yok! Pislikler