21 yaşında üniversite öğrencisiyim hiç sevgilim olmadı bundan dolayı küçümsenir veya garipsenir miyim?

Üniversiteye geldim yine olmadı. Bunu duysanız sizin tepkiniz ne olurdu?
21 yaşında üniversite öğrencisiyim hiç sevgilim olmadı bundan dolayı küçümsenir veya garipsenir miyim?
Cevapla