Maalesef daha ufukta görünmedi, zaten çok zor belki yaşadığım bölgede 200 kişi ancak çıkar onunda yarısı evlidir, kaldı 100 yarısı yaşlı olsa, kaldı 50, onunda yarısı aynı yolda yürüse kaldı 25, onda 5/1 aynı yaşam tarzı çıksa, kaldı 5. Oda bize düşmez 👍
Dualarıma herkesin ismi yakışır. Ne kadar güzel birinin ettiği duanın içinde yer almak. Bu çok basit görünsede bence olabilecek en güzel şeylerden biridir birinin dilindeki, gönlündeki duanın içinde yer almak. Dediğim gibi herkes dualarıma yakışır. Ama duamın içinde yer alıp yaptıklarından dolayı beddua 'ya geçiş yapanlar var. İşte beddualarıma yakışan isimler var. Gerçekten çok yakışırlar ama ben onları Allah'a havale ettim. Ve diyorum ki "kırdıkları yerden kırılmaları dileğiyle". İşte bu bedduamın içinde kendi istedikleri için yer alan isimler var.