Süründürenleri zaten yaptıklarıyla yavaş yavaş silmişimdir içimden, çokta acı çekmem. Aniden gidenler acıtır beni, o da kısa bir süre. Kalbim değerli benim, kolay kolay acımaz.
Ortada geçerli bir sebep yokken gitmeyi tercih edenler ister istemez kırıyor. Herkesin yeri bir şekilde dolar elbette ama giderken bıraktıkları, en azından güzel hatırlamaya neden olmalı. Yoksa başlangıçlar kadar bitişler de hayata dahil. Olayların gerçekleşme şekli mantığıma uygun olsun diye bekliyorum sadece. Olmayınca da saygıyla anıp hayatımdan yolcu ediyorum 🙂