Kısa ve açık giyiniyorum diye nişanlım akşam bir yere çıkarmıyor. Sizce evlendikten sonra daha mı kısıtlayıcı olur?

Tek başıma çıkmıyorum zaten ama ben onunla bir şeyler yapmak istiyorum hadi bunu yapalım diyorum. Yok bugün olmaz diyor yarın yemeğe gideriz diyor sonra kahvaltıya gidiyoruz ya da kahve içiyoruz. Ben akşamları da gezmek istiyorum onunla. Ama o benim yanımda bir auru erkek var olmaz diyor. Sizce evlendikten sonra daha da mı kısıtlayıcı olur?
Güncellemeler
+1 yıl
Yalnız bazı kizlar erkeklerden daha geri kafaymış onu anladım. Erkeklerin hemen hemen hepsi karışmaya hakkı yok derken kızların çoğu kapalı giyin demiş. Konu açık giyinmem değil onun kısıtlamaya çalışması.
Kısa ve açık giyiniyorum diye nişanlım akşam bir yere çıkarmıyor. Sizce evlendikten sonra daha mı kısıtlayıcı olur?
Cevapla