Sevgilimin kırışıklıkları fazla çok yaşlı duruyor sorun olur mu?

sevgilim 25 yaşında ama bence 30 yaşında gibi duruyor ben 22 yaşındayım ama beni de 18 falan sanıyorlar hep birde alnında çok kırışıklık var dudak kenarı kırışmış neden bu kadar kırışmış olabilir iki kasinin ortasında. Bile çizgi var neden bu kadar kırışık yüzü 25 genç değil mi yaş olarak kirismak için
Güncellemeler
+1 yıl
Ben yanıma yakistirmiyorum vs demedim olabilir sonradan da oluyor birden yaslanicam ben belki neden yanlış anlıyorsunuz ben zaten onu bu haliyle sevmişim bide ayrıl demeyin 25 kırışmak için çok erken değil mi dedim sadece
Sevgilimin kırışıklıkları fazla çok yaşlı duruyor sorun olur mu?
Cevapla