Flört şey değil mi hani arkadassiniz ama sevgili de değilsiniz ama sevgili olmayı da düşünüyorsunuz da dile getiremiyorsunuz felan. O aradaki şey flört mu oluyor 🤔
Flört oldum olası sevmediğim bir durum, insana değer vermemenin başka bir şekli bu.😀 Bacımsu ya arkadaşsındır ya da sevgili her şey net olmalı. Böyle belirsiz şeylerin sonu hep hüsranla sonuçlanır. Aklı olanın flört işlerine bulaşmaması gerekiyor.
Sevgililik olayını yok eden, ikili ilişkilerde aldatmayı mübah gösteren iğrenç bir olay. Eskiden ilk arkadaş olurdun ve ilerledikçe o kişi senin için özel olurdu, şimdi ise bilmem kaç flörtüm var hangisini seçsem diye düşünen nesillerleyiz.