Bazı şeylerin önüne geçmek mümkün olmaz bazen.. Yolun yarısında duygular zirvedeyken bazı şeyleri sineye çekip boyun eğebilir misin yoksa dik başlı biri misin? Keyifli günler.. 😏🖤😇🥂
"Ölürüm yoluna ölürüm de yine boyun eğmem, Yakarım dünyayı uğruna ama sana eğilmem.. Öyle sınırsız, öyle derin, öyle çok severim ki korkarsın Kuruyup çöle dönsem de pare pare olsam da yenilmem.."
Neye boyun eğmek gerektiğine göre değişiyor. Herşeye boyun eğmek olmaz. Aşk bitince elimde tutacak bir ben olmalı. Ona tutunup ayağa kalkmasını bilmek gerekir.