Kız işlek bir yerde otursa sizde sadece o taraftan geçiyorsanız bu suç mudur?

Arkadaşlar böyle bir psikopatlık görmedim ya. Kız işlek bir yerde oturuyor gitmişim orada yemek yemişim kuaföre girmişim yakın diye bunun arkadaşları beni görmüş gitmiş beni savcılığa vermiş. Allahtan savcı büyütmedi. Bu biraz paranoyaklık değil mi?
Kız işlek bir yerde otursa sizde sadece o taraftan geçiyorsanız bu suç mudur?
Cevapla