Güncellemeler
+1 yıl
Erkek kankasına.. :)
Bunu haraketlerinden anlamak o kadar da zor degildir. Gercegi kiz erkek iliskileri kankalik ve arkadaslik unvanini pek tasdiklemez. Basima geldi, kime arkadasim dediysem acildi. Boylelikle insanlarin hemcinsleri disinda karsi cinsleriyle arkadas olamayacaklarini anladim.
Hareketlerinden anlayamıyorum yakınımda değil üniversitede :/
Kankada gözü vardır ya da işini gördürmek için yağlıyordur :D
Teşekkürler :)
Cevap
2Cevap
canım balım malım kaşarlık göstergesidir bence.
Hmm
vardır
Tşkler
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar