Bir kız kankasına sürekli canım, balım, iyi ki varsın demesi dostça mıdır? Detaylar herkese +1?

Arada kanka dese de genellikle canım, balım, iyi ki varsın, çok iyisin diyip başka bir kızın yanında da sizi kıskanır bir hâle bürünmesi dostça mıdır? erkekten hoşlanıyor olma olasılığı var mıdır?
Güncellemeler
+1 yıl
Erkek kankasına.. :)
Bir kız kankasına sürekli canım, balım, iyi ki varsın demesi dostça mıdır? Detaylar herkese +1?
Cevapla