Kız arkadaşımla yakınlaşmak istemediğim icim ayrılmak istiyorum?

1 aydır beraberiz önceden sürekli görüyorduk birbirimizden hoşlanıyorduk ve ilişkiye başladık haftaya ilk defa tek başımıza bir ortamda durucaz o istiyor yakınlaşmak istemiyorum ben daha önce de birkaç kez baska kızlarla yakinlasmistim ama ben kendimi öyle bir duruma sokunca evet o an müthiş hissediyorum ama daha sonra içimde kötü his oluyor biliyorum ki biz bu ilişkiye devam ettikçe içimde bu istek hep olucak ve bunu yapicaz ama ben yapmak istemiyorum şimdilik sizce ayrılmalı miyim ve genel olarak ta şu an stresli bir dönemdeyim sınav stresi falan var sizce mutlak başarıyı engeller mi bu yüzden de ayrılmak istiyorum
Kız arkadaşımla yakınlaşmak istemediğim icim ayrılmak istiyorum?
Cevapla