Bana abi diyen birine aşığım, olması imkansız. sizce onu nasıl kabullenebilirim dost olarak?

Arkadaşlar, bana abi diyen birisine aşığım. Kızın abisiyle de oldukça yakınım. Öyle ki, abisi beni ailesine aldı ve onlarda defalarca kaldım, yemek yedik evlerinde. Kızda abisinde kalıyor. Kız benim onu sevdiğimi hissetti fakat hep mesafeyi korudu. Abisi ve kendisiyle birlikte çalışıyoruz. Abisi genelde firmalarda oluyor. Kızla ise sürekli birlikteyiz. Hergün ona hayranlığım artıyor ve unutamıyorum da. 9 aydır birlikte çalışıyoruz. Bunca zaman içinde bana erkek arkadaşını da anlattı. Başkalarıyla da izledim ama canım bende ki hala onu sevdiyorum. Kız ise bana dostum diyor ve doğal davranıyor. Genelde de abi diyor. Daha önce oysa benşm yaşımda erkek arkadaşı da oldu ve yaşa takılmadığını da söyledi. Ama beni abisinden dolayı bu gözle görmediğini düşünüyorum. Kanka olarak görüyor beni. Bana herşeyini anlatabileceğini söylerdi fakat son zamanlarda artık erkek arkadaşını vs söylemiyor. Çünkü onu sevdiğimi biliyor. Kırmak istemiyor ama sorsam da anlatır gibi. Ona bu gözle nasıl bakabilirim bilemiyorum. Başkalarından bahsettiğinde, modum düşüyor ve kırılıyorum. O ortamdan uzaklaşıyorum. Onun ise umrunda olmuyor. Ne yapacağımı bilemiyorum. Bugünde başka biriyle gezmeye gitti. Acaip zoruma gitti ve ben bu durumu sorguladım gün boyu. Ben ona bu gözle nasıl bakabilirim lütfen bana akıl verin. Onunla tam samimiyet kuramıyorum ve kabullenemiyorum. Beden benimle değil diyip duruyorum. Zoruma gidiyor. Ona nasıl bir dost gözüyle bakabilirim?
Bana abi diyen birine aşığım, olması imkansız. sizce onu nasıl kabullenebilirim dost olarak?
Cevapla