Kızlar, Kız arkadaşım artık benden TİKSİNİYOR. Ne yapmalıyım ne olur yardımcı olun?

( NOT : 9 GÜN ÖNCE KAFASINI DİNLEMEK İSTEDİĞİNİ BELİRTİP AYRILDI. ANCAK KENDİSİ DE SÖYLEDİ NE SENLE NE SENSİZ OLMUYOR DİYE ) Öncelikle merhabalar bu yazıyı yazmak için çok zor toparladım kendimi. Başıma çok kötü bir olay geldi. ben 18 yaşıma yeni girdim ve bilinçsiz birisiyim. Bu yüzden yanlış bir olaya karıştım istemeden de olsa. 2 senedir çok güzel devam eden bir ilişkim vardı. Ve bu ilişkide zaman zaman kavga etsek de sürekli olarak birbirimizin yanındaydık. Ve gençlikten mi olsa gerek ahmaklıktan mı olsa gerek ikimiz de birbirimize karşı birtakım şeyler yapmaya başladık ( elleşme v. s durumları ). Ve üzülerek diyorum ki bunu bir süre sürdürdük. Daha sonra kız arkadaşım bu durumun ciddiyetini fark etmeye başladı ve yavaşca o işlerden uzaklaşmaya başladık. Ancak böyle bazen o seylerle alakalı konular acardık utandığı için naz yapardı. Ve utanıyorum diye dile getirirdi ancak en sonunda yinede konuşurduk. Şimdilerde Bir gün yine bu tarz bi sey yasadik ancak kiz arkadasim utaniyorum yapma gibi şeyler dedi bende sanmıştım ki önceki şeyler gibi bunda da naz yapıyor. Meğerse gerçekten istemiyormuş artık. ( ilk öyle seyleri kiz arkadaşım yapmıştı ) sonra o gün gerçek manada istemedigini iş işten geçtikten sonra fark ettim. Ve fark eder etmez bu işi kestim. Ancak hissetmistim benden tiksinmisti benden nefret etmeye baslamisti o 2 sene boyunca bana sirilsiklam Aşık olan kiz gitmisti beni t... ci ( agzima alamiyorum bu kelimeyi ) gibi görmeye baslamisti. Bana artik yazmayı istemiyor gibi bu olay da yaklasik 1 ay önce yasandi 1 aydır bana yazmak istemiyor gibi ancak gitmek de istemiyor gibi ve sürekli kendini suçluyor. Ölmek istiyorum diyor bunları duydukca yoldan arabanin birinin önüne atlamak istiyorum. Sürekli ama sürekli kendinden iğrendiğinden bahsediyor artık bu durum beni çok yipratmaya başladı. Biliyorum keşkeler bi fayda etmiyor ancak KEŞKE YAŞANMASAYDI. Bu olay dışında yaşımızdan kaynaklı olarak ilk senelerimizde birbirimizi çok kısıtlardık karşılıklı olarak. Bu durum ilk başlarda iyi gibi olsa da bizi çok yıprattı ve ilişkimizi zedeledi. Bu yaşadigimiz kötü olaydan 2 ay kadar önce de artık kız arkadaşım bu durumdan sıkılmaya başladi çok daralmaya başladı ( ilişkinin ilk zamanlarinda ben bunalirdim ancak onun için alışmıştım bu duruma ) bu daralması sonucunda çok sık kavga etmeye başlamıştık kıskançlık v. b durumlardan. Bu kavgalar sonrasi ilk zedelenme yaşandı gibi hissediyorum. Daha sonrada o kötü olay yaşanınca ipler iyice koptu. Sizce Napmalıyım bu durumu nasıl atlatabiliriz tekrar beni sevebilir mi tekrar 1 şans daha verir mi bana.
Kızlar, Kız arkadaşım artık benden TİKSİNİYOR. Ne yapmalıyım ne olur yardımcı olun?
Cevapla