Beraber eğlenemedikten sonra bir ilişki uzun sürmüyor. Dünya'nın en güzel kadınına baksan da bir süre sonra gözde sıradanlaşıyor. Bu yüzden eğlenebildiğim ama benim standartlarıma göre güzel olan bir kadını tercih ederim.
Yine bir seçim sorusu gibi. Bazı kelimelere bazı isteklere göre kendimizi sınırlandırmayız. Güzel, standar falan bunlar anlamsız. Kimse sıkıcı, oturup sohbet edemeyen, net olmayan, kendisine değeri olmayan, saygısı olmayan birisini istemez. Dış görünüş tabi önemli ama çokta bir değeri yok. Eli yüzü düzgün olsun yeterli. Dış görünüşe bağlı kalarak insan kendisini aldatır, gerçeklerden kaçar. Yine sonuç olarak ne istediğini bilmek, lafını ve kendini çiğnememek gerekiyor.