14 şubatı beklemeli miyim sormalı miyim biz neyiz diye?

3 aydır flört ediyoruz o 30 yaşında ben 22 evlenip ayrılmış hayatım canım bebeğim diyor ama sevgilim aşkım hiç duymadım bu gün de bana hep ben yönlendiriyorum bişey beğenilecek olsa da beni on plana koyuyorsun dedi. 14 subatı beklemeli miyim yoksa sevgilik olayını sormalı miyim ve nasıl? Yonlendirilmek istiyor nasıl yonlendiricem ki ya
14 şubatı beklemeli miyim sormalı miyim biz neyiz diye?
Cevapla