Ayrılırken senden nefret ediyorum tanıştığımız güne lanet olsun diyen erkek?

Yaptığı hatalardan ötürü ona karşı güvensizdim ve bi türlü rahat durmuyordum tam olarak güvenemiyordum çünkü, ikide bir ayrılmaktan bizden olmayacağından söz ediyordum o da biraz emek verip çabalamamı istiyordu, konuyu ayrılığa getirdiğimde dil döküp çok sevdiğini elinden geleni yapacağını ve zaten yaptığını söylüyordu, cidden çabaladığını da fark ediyordum fakat ben inancımı kazanamadım. Aşırı kafam karışık ve kararsızdım, bu sebeple yaptığım gelgitler ise şımarık gibi görünmeme sebep oldu sanırım -şımarıksın dedi en son konuşmada.- Birde öfke problemi yaşayan birisi, bu huyuna da güvenemedim aniden sinirlenip kötü konuşabiliyordu. Son ayrılmamızda da kötü konuştu haliyle, "s
enden nefret ediyorum, tanıştığımız güne lanet olsun, hiçbir şeye layık değilsin" gibi cümleler kullandı, telefonu da s... git diyerek kapattı. Sizce bu şekilde bitirmesinin sebebi ne ve haklı mı?
Ayrılırken senden nefret ediyorum tanıştığımız güne lanet olsun diyen erkek?
Cevapla